Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Jelentős átalakításokra lesz szükség a Brazil Nagydíj megmentéséhez | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Jelentős átalakításokra lesz szükség a Brazil Nagydíj megmentéséhez

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.06.19. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,646
Az interlagosi pálya (Brazil Nagydíj, 2011)

A jelenlegi szerződés 2014-ig biztosítja a Formula-1-et Brazília számára (Fotó: Sutton Images)

A Brazil Nagydíj helyszínéül szolgáló interlagosi versenypályán jelentős mértékű fejlesztésekre lesz szükség annak érdekében, ha a pálya üzemeltetői hosszabb távon szeretnének bent maradni a Formula-1 vérkeringésében.

Az interlagosi ring a Kanadai Nagydíjnak otthont adó Circuit Gilles Villeneuve versenypályához hasonlóan kulcsfontosságú szerepet játszik a világbajnokság amerikai területen történő népszerűsítésében, de mindkét pályának számolnia kell azzal a ténnyel is, hogy az USA más területei, mint például Mexikó és Argentína is pályázik az F1 futamrendezői szerepkörére.

Az interlagosi pályát érintő fejlesztési tervek között szerepel többek között az is, hogy két éven belül a jelenlegi 3-as és 4-es számmal jelölt kanyarok közé építik majd új boxutcát, amelynek a gondolata nem teljesen újkeletű, hiszen erről már a brazil pálya ügyvezető igazgatója, Claudio Ito 2011 decemberében nyilatkozott.

A helyi önkormányzat további elképzelésekkel igyekszik maguknál tartani a száguldó cirkuszt, ezért a boxutca és a paddock újjáépítését, valamint a pálya kiszolgáló létesítményeinek drasztikus átalakítását tervezik. A teljes boxutcát át szeretnék telepíteni a pálya másik oldalán található egyenes szakaszhoz, amely új kialakítású be- és kijárati résszel, valamint vadonat új épületekkel rendelkezne. Ez utóbbi elképzelés magyarázataként a pálya vezetője elmondta, hogy a jelenlegi helyzettel ellentétben jóval nagyobb helyet szeretnének majd biztosítani minden egyes csapatnak.

Mindazonáltal, hogy a brazil futam helyszínének üzemeltetői hosszútávú terveket állítottak össze, a pálya átalakításaiból eredő előnyöket már a következő évben is élvezhetik a csapatok. A projekt ütemterve szerint ugyanis új bukóteret alakítanak majd ki a célegyenesbe vezető kanyarnál, és nem utolsó sorban kisebb módosítások is történnek majd a boxbejárat tekintetében is.

A Claudio Ito által részletezett fejlesztési tervtől pedig a brazilok azt remélik, hogy a jelenlegi, 2014-ig érvényes futamrendezési szerződésük akár további hat évvel is meghosszabbodhat majd abban az esetben, ha a Formula-1 mindenható ura, Bernie Ecclestone kedvezően bírálja azt el.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A Pirelli 2012-es gumiabroncsai (Abu Dhabi, 2012.01.25)
Hamarosan új gumikeveréket fog tesztelni a Pirelli

A Formula-1-es csapatokhoz hasonlóan a királykategória hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli is folyamatos évközi fejlesztéseket végez. A minél látványosabb futamok érdekében...

Aerodinamikai vizsgálat (Red Bull Racing, Kanadai Nagydíj, 2012)
Az RB8-as aerodinamikai vizsgálata Kanadában

A Kanadai Nagydíj pénteki szabadedzései során a Red Bull Racing alakulat az RB8-as konstrukció érdekes megjelenését előidéző aerodinamikai vizsgálatot is...

Első fékhűtés (Red Bull Racing, Kanadai Nagydíj, 2012)
Red Bull Renault RB8: Fékhűtés vagy aerodinamikai segédeszköz?

Alig néhány nappal ezelőtt zárult le a Red Bull Racing alakulattal kapcsolatban egy szabályértelmezési vita, a Kanadai Nagydíj hétvégéjén az...

Close