Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Január végén érkezik a Lotus-Renault GP új autója | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Január végén érkezik a Lotus-Renault GP új autója

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.13. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,314
Renault R30 bemutató (Renault, Valencia, 2010.01.31)

Fekete-arany festésre vált majd 2011-ben az egykori Renault F1 Team. © Lotus Renault GP

A Formula-1-et figyelemmel kísérők számára miden bizonnyal ismeretes, hogy a Renault alakulat eladta részesedését az F1-es csapatából, melynek következtében az egykori francia istálló 2011-ben független csapatkánt fog majd pályára lépni. Az új néven megjelenő gárda hivatalosan is közzétette az új autójuk bemutatójának időpontját, mely szerint január 31-én láthatja majd a nagyközönség a vélhetően teljesen új köntöst öltött kihívót.

Mindazonáltal, hogy a Lotus-Renault GP a névhasználat tárgykörében még mindig jogi vitában áll Tony Fernandez Lotus Racing alakulatával, az új istálló színezetével kapcsolatban már megszületett a döntés: az egykori Renault F1 Team fekete-arany festéssel jelenik majd meg, míg a Lotus Racing megtartja a zöld-sárga külsejét.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Ferrari F10 hátsó légterelő szárny (Ferrari, Olasz Nagydíj, 2010.09.11)
Aggodalmak az állítható hátsó szárnyak körül

A Nemzetközi Automobil Szövetség múlt heti ülésén meghozott döntés értelmében a 2011-es szezonban bevezetik a pilóta által menetközben állítható hátsó...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Az FIA zöld utat adott az új szabályoknak

A Nemzetközi Automobil Szövetség Motorsport Világtanácsa elfogadta a következő két évben bevezetni kívánt szabálymódosításokat, és mindezek mellett véglegesítették a 2013-as...

Ferrari F10 motor (Ferrari, Kanadai Nagydíj, 2010.06.12)
Hivatalos: 2013-ban jönnek a turbómotorok

A Nemzetközi Automobil Szövetség Motorsport Világtanácsa megtartotta az idei évi utolsó ülését Monacóban, ahol a Fromula-1-et érintő több kérdéskör is...

Close