Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Január elején érkezik a Lotus Renault | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Január elején érkezik a Lotus Renault

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.28. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,206
Lotus Renault festés (Lotus Renault GP, 2010.12.08)

A Renault F1 csapat utódja, a Lotus Renault GP tervei szerint már január elején pályára viszik az új konstrukciójukat. © Lotus Renault GP

Ahogyan az a Formula-1-es csapatok életében általában lenni szokott, a következő szezonra szánt új versenyautójuk bemutatóját, ill. első hivatalos pályatesztjét január hónapra szokták datálni. Ennek a „hagyománynak” az egykori Renault F1 Team-ből Lotus Renault GP alakulattá vált gárda is megpróbál megfelelni, akik az év végi ünnepek ellenére is gőzerővel dolgoznak az új konstrukció megépítésén.

James Allison, a csapat technikai igazgatója elmondta, hogy a műszaki gárda aerodinamikai részlege már a szezonnyitó futamra szánt beállításokon dolgozik. Állítása szerint az R31-es elnevezést viselő autó pilótafülkéje már elkészült, míg az autó többi részét szimulációs tesztelések alá kell vetni. Várhatóan január elejére az új erőforrás is a helyére fog majd kerülni.

A csapat által kiadott információk alapján a tervezet az, hogy a 2011-es szezon előtti első hivatalos tesztsorozaton már szeretnék pályára vinni az új szerzeményüket.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pirelli teszt (Abu-Dzabi, 2011.01.17)
A Pirelli folytatta a tesztelést Bahreinben

A Formula-1-es sorozat korábbi gumibeszállítóját, a Bridgestone-t 2011-ben leváltó Pirelli tovább folytatta a jövő évre való felkészülését Bahreinben. A szahíri...

Ross Brawn (Mercedes GP Petronas F1 Team, Magyar Nagydíj, 2010.08.01)
Ross Brawn nem aggódik az új diffúzor-szabály miatt

A tavalyi évben meghonosított emeletes diffúzorok további használatát – amely a megjelenésének évében komoly támadásoknak volt kitéve egyes csapatok részéről...

Toyota RVX-06 motor (Toyota, 2006.01.14)
A Honda és a Toyota újra az F1-ben?

A 2013-as évre vonatkozó új motorszabályok radikális változást hoznak majd a Formula-1 számára. A jelenleg használt 2.4 literes V8-as erőforrások...

Close