Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Ismét két szakaszon lesz használható a DRS | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Ismét két szakaszon lesz használható a DRS

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.10.24. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,690
Előzési zóna (Indiai Nagydíj, 2011)

Az új építésű indiai pálya két egyenesében lehet majd működtetni a DRS-t. © FIA

Az elkövetkező hétvégén a Formula-1 mezőnye először látogat el Indiába, ahol a vadonat új építésű Buddh International Circuit versenypályán mérhetik össze erejüket.

A három szektorra tagolt aszfaltcsík összesen 3db gyors egyenest, valamint 16db kanyart tartalmaz, és az emelkedős és leejtős szakaszok miatt leginkább egy hullámvasúthoz hasonlítható az indiai pálya vonalvezetése. A helyszín adottságait kihasználva az FIA úgy határozott, hogy a monzai futam mintájára újra két szakaszon lehet majd használni az idei esztendőben bevezetett menetközben állítható hátsó szárny nyújtotta előnyöket.

Ennek megfelelően tehát az egyik előzési zóna a pálya célegyenesében, a másik pedig az indiai ring leghosszabb egyenes szakaszában lett meghatározva. Az egyik mérőpont a 3-as számmal jelölt kanyar bejárati pontján, míg a másik detektálási pozíció a 15-ös számmal rendelkező kanyarív kijárati részénél lesz. Az a versenyző pedig, aki az előzőleg említett időmérési pontokon 1 másodpercnél jobban megközelíti az előtte haladó ellenfelét, a 3-as és a 4-es kanyarok által tagolt hosszú egyenes közepénél, valamint a pálya célegyenesében működtetheti majd a hátsó szárnyat mozgató mechanizmust, és használhatja majd fel az így nyert sebességtöbbletet az előzés kivitelezéséhez.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Ismét két szakaszon lesz használható a DRS, 5.0 out of 5 based on 1 rating


Címkék: , , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (4)

  1. Ismét egy kifogástalan cikk, azonban egy kifogásolni valót mégiscsak találtam benne:
    “működtetheti majd a hátsó szárnyat mozgató mechanizmust, és használhatja majd fel az így nyert lóerő többletet”
    A DRS használata véleményem szerint nem jár lóerő többlettel :)
    Amúgy hibátlan! :)
    Csak így tovább!

    • Szerző: Papp István | 2011.10.25. - 19:21

      Teljesen jogos az észrevétel, így valóban nem korrekt a megfogalmazás. Máris javítottam!
      Nagyon szépen köszönöm, hogy jelezted nekem.

      A Bloggal kapcsolatban pedig köszönöm szépen a biztatást!

  2. Lelkes olvasója vagyok a blognak már jó ideje, és remélem ez a jövőben is ígymarad :)

    • Szerző: Papp István | 2011.10.25. - 19:27

      Ennek igazán örülök! Bízom benne, hogy figyelemmel kíséred majd a Blog tartalmát a jövőben is. Ehhez pedig igyekszem folyamatosan újabb publikációkat, tartalmakat megjelentetni.

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Motor (Sauber F1 Team, Török Nagydíj, 2011)
Mi lesz végre a motorvezérlés szabályozásával?

Legutóbb talán az Angol Nagydíjat megelőzően voltak terítéken a motorvezérléssel kapcsolatos szabályozások tárgyköre, amikor is az FIA véget kívánt vetni...

Motor és kipufogó (Lotus Renault GP, Török Nagydíj, 2011)
ECU: Az F1-es autó vezérlőrendszere (2. rész)

A Formula-1 2008-as szezonjában bevezetett technikai szabályváltozások következtében a száguldó cirkuszban résztvevő minden egyes csapat versenyautóiban ugyanolyan Elektronikai Vezérlő Egységet,...

Pálya animáció (Red Bull Racing, Indiai Nagydíj, 2011)
Egy kör a Red Bull Racing pilótáival: Indiai Nagydíj, 2011 (Videó)

A Formula-1 mezőnye először látogat el 2011-ben az Új-Delhitől 40km-re megépült Buddh International Circuit versenypályára. A három szektorra tagolt aszfaltcsík...

Close