Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Ismét a célegyenesben lesz az előzési zóna Monacóban | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Ismét a célegyenesben lesz az előzési zóna Monacóban

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.05.20. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,532
Előzési zóna (Monacói Nagydíj, 2012)

A 2011-es futamhoz hasonlóan ismét a célegyenesben lesz használható a DRS (Fotó: FIA)

Ahogyan arról már egy korábbi bejegyzésben lehetett olvasni, a Nemzetközi Automobil Szövetség az elkövetkező héten megrendezésre kerülő Monacói Nagydíjjal kapcsolatban ismételten úgy határozott, hogy a hercegségben kialakításra kerülő utcai versenypálya alagútjában a pilóták a futam mellett sem a szabadedzéseken, sem pedig az időmérőn nem használhatják majd a DRS rendszert.

Az FIA vizsgálatai alapján ugyanis a Légellenállást Csökkentő Rendszer a fentiekben említett pályaszakaszon, ahol a meglehetősen egyedi látásviszonyok mellett a poros aszfalt és az extra sebesség párosa, valamint a lecsökkent leszorító erő akár komolyabb baleset előidézője is lehet.

Éppen ezért a Nemzetközi Automobil Szövetség a 2011-es évben lebonyolított Monacói Nagydíjhoz hasonlóan ezúttal is a ring célegyenesében teszi elérhetővé a DRS által nyújtott előnyök kiaknázását. Az a pilóta tehát, aki az előtte haladó, megelőzni kívánt ellenfeléhez képest legfeljebb 1 másodperces távolságban halad a monte carlói pálya 17-es számmal jelölt kanyarjánál kijelölt mérőpontnál, az a 19-es kanyar kijáratát követően meghatározott aktiválási ponton állíthatja majd laposabbra autójának hátsó légterelő szárnyát, extra sebességhez jutva ezzel az előzési manőver kivitelezéséhez.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A híres monacói alagút (Monacói Nagydíj, 2011)
A monacói alagút idén is tabu lesz a DRS használatát illetően

Úgy tűnik a tavalyi Monacói Nagydíjhoz hasonlóan idén sem vélekedik másként az FIA az előzési zóna kijelölésével kapcsolatban. Mint ismeretes,...

Fernando Alonso (Ferrari, Spanyol Nagydíj, 2012)
Gumi- és boxtaktika elemzés: Spanyol Nagydíj (2012)

A legutóbb megrendezett Spanyol Nagydíjon – amely sokak meglepetésére a Williams színeiben versenyző Pastor Maldonado elsőségével ért véget – a...

A kipufogó és a padlólemez vizsgálata (McLaren, Mugello teszt, 2012.05.01...05.03)
Csapatról-csapatra: A mugellói tesztsorozat fejlesztései

A Spanyol Nagydíjat megelőzően a csapatok az előzetesen összeállított eseménynaptárnak köszönhetően háromnapos tesztsorozaton vehettek részt Mugellóban. Az olaszországi versenypályán eddig...

Close