Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Ismét a célegyenesben lehet használni a DRS-t Sepangban | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Ismét a célegyenesben lehet használni a DRS-t Sepangban

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.03.21. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,826
Előzési zóna (Maláj Nagydíj, 2012)

A tavalyi malajziai futamhoz hasonlóan 2012-ben is a sepangi pálya célegyenese szolgál előzési zónaként. © FIA

A Nemzetközi Automobil Szövetség kijelölte a DRS használatára szánt szakaszt a 2012-es idény második nagydíjára vonatkozóan. Ennek megfelelően a pilóták a tavalyi évhez hasonlóan ezúttal is a sepangi pálya célegyenesében állíthatják majd laposabbra a hátsó légterelő szárnyat a malajziai versenyen.

Mint ismeretes, a 2011-es évben bevezetett új technikai szabályok értelmében a versenyautókat olyan hátsó légterelő szárnnyal kell ellátni, amelynek felső vízszintes profilját, illetve annak dőlésszögét a pilóta menetközben állítani tudja. A nagydíjhétvégék pénteki és szombati napjával ellentétben a verseny során csakis az FIA által előre meghatározott pályaszakaszon adnak lehetőséget a Légellenállást Csökkentő Rendszer, a DRS használatára.

A malajziai futamnak otthont adó Sepang International Circuit vonalvezetésén a DRS használatára a pálya célegyenesét jelölték ki, vagyis a pilóták az utolsó, 15-ös számmal jelölt kanyar után 5 méterrel hozhatják működésbe a DRS-t aktiváló rendszert. Tehetik ezt majd akkor, ha a hátsó egyenes végén, a 15-ös kanyart megelőző 207 méternél legfeljebb 1 másodperces lemaradást mérnek az üldözött ellenfélhez képest.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A W03 hátsó szekciója (Mercedes, Ausztrál Nagydíj, 2012)
Mercedes W03: A kipufogó és a diffúzor összhangja

A 2012-es szezonkezdet technikai szempontból ezúttal a Mercedes alakulat W03-as autója körüli részletektől volt hangos. A német alakulat új konstrukcióját...

Első légterelő szárny (Sauber F1 Team, Ausztrál Nagydíj, 2012)
Sauber Ferrari C31: Módosított első légterelő szárny

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon a Sauber C31-es konstrukciója az év elején bemutatott autón látott első szárnyhoz hasonló kivitelű légterelő elemet...

A hátsó szárny és a diffúzor módosításai (Sauber F1 Team, Ausztrál Nagydíj, 2012)
Sauber Ferrari C31: A hátsó szárny és a diffúzor fejlesztései

A Sauber alakulat a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj hétvégéjén pályára vitt C31-es konstrukció esetében kisebb-nagyobb változtatásokat végzett az autó hátsó területét...

Close