Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Ismertté váltak a gumitípusok a Szingapúri Nagydíjig | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Ismertté váltak a gumitípusok a Szingapúri Nagydíjig

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.08.03. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,342
Pirelli gumiabroncs színkódok (Pirelli, 2011.04.07)

Az olasz gyártó felfedte a belga, az olasz és a szingapúri versenyhétvégékre szánt gumitípusok fajtáit. © Pirelli

A magyarországi futamot követően a Formula-1 hivatalos gumibeszállítója nyilvánosságra hozta a Szingapúri Nagydíjig használatos gumikeverékek típusát. Az augusztus végén megrendezésre kerülő spa-francorchampsi versenyhétvégén az olasz gyártó a Pirelli P Zero gumiabroncsok fehér színjelöléssel ellátott közepes keménységű gumijait, valamint az alacsonyabb hőmérsékleti tartományban is jól teljesítő sárga színkóddal ellátott lágy abroncsokat fogja biztosítani a mezőny számára.

A Pirelli hazai pályájának is mondható monzai aszfaltcsíkon megrendezésre kerülő Olasz Nagydíjon a gyorsabb egyenes szakaszokkal és a tempósabb kanyarokkal rendelkező vonalvezetéshez a spái helyszínhez hasonlóan szintén a lágy- és a közepes keménységű gumiabroncsok biztosítják majd a kellő tapadást a mezőny versenyautói számára.

Az előző két nagydíjjal ellentétben a Formula-1 2011-es világbajnokságának szeptember utolsó hétvégéjén lebonyolításra kerülő „lámpafényes” Szingapúri Nagydíj versenypályája technikai szempontból a kanadai ringhez hasonlítható. Ezen a pályán pedig a Pirelli által gyártott lágy- és a piros színjelöléssel rendelkező szuperlágy gumiabroncsokat használhatják majd a pilóták.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Nick Heidfeld (Lotus Renault GP, Magyar Nagydíj, 2011)
Miért gyulladt ki Heidfeld autója a Hungaroringen?

Azt hiszem túlzás nélkül állíthatom, hogy a hétvégén megrendezett Magyar Nagydíjon az egyik legnagyobb döbbenetet Nick Heidfeld Lotus Renault autójának...

Pirelli animáció (Magyar Nagydíj, 2011)
Pirelli animáció: Magyar Nagydíj, 2011 (Videó)

A Magyar Nagydíjnak otthont adó Hungaroring versenypálya aszfaltja a maga 4.381m-es hosszával rendkívül csúszós. Az elmúlt években előfordult, hogy akár...

Első légterelő szárny (Force India, Magyar Nagydíj, 2011)
Force India Mercedes VJM04: Új lezáró elemek az első szárnyon

A Force India alakulat a Magyar Nagydíjra összeállított aerodinamikai csomag részeként új véglezáró elemekkel látta el a VJM04-es konstrukciót. A...

Close