Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Hosszabb előzési zóna vár a mezőnyre Koreában | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Hosszabb előzési zóna vár a mezőnyre Koreában

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.10.10. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,601
Előzési zóna (Koreai Nagydíj, 2012)

A 2011-es megoldással ellentétben az idei évben 80m-rel hosszabb lesz az előzési zóna a Koreai Nagydíj helyszínén (Fotó: FIA)

Az elmúlt hétvégén megrendezett suzukai futamot követően lebonyolításra kerülő Koreai Nagydíjra vonatkozóan az FIA meghatározta a pálya azon szakaszát, ahol a pilóták kihasználhatják majd a menet közben állítható hátsó légterelő szárny által nyerhető tempóelőnyt.

 

A Nemzetközi Automobil Szövetség határozata szerint a célegyenes után lévő első, balos kanyart megelőzően 90m-rel lesz kijelölve az a mérőpont, ahol az üldöző- és az üldözött versenyző közötti időbeli távolság kerül meghatározásra. Az a pilóta pedig, aki ezen a ponton 1 másodpercnél jobban megközelíti az előtte haladó ellenfelét, a koreai ring hátsó hosszú egyenesében, vagyis a 2-es és a 3-as számmal jelölt kanyarok közötti egyenesben, egészen pontosan a második kanyar után 320m-rel állíthatja majd laposra a hátsó légterelő szárnyat, és az így nyert extra sebességelőnyt kamatoztathatja az előzési manőver kivitelezésénél.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Sebességváltó (McLaren Mercedes, Japán Nagydíj, 2012)
A hátsó fékrendszer és a sebességváltó összefüggései

A 2012-es Formula-1-es világbajnoki sorozat 15-dik állomásaként megrendezésre került Japán Nagydíjon a McLaren Mercedes színeiben pályára lépő Jenson Button a...

Első szárny flexibilitás teszt (Ferrari, Török Nagydíj, 2011)
Régen és most: Szigorodott az első szárnyak rugalmassági tesztje

A Japán Nagydíj újabb kihívások elé állította az FIA technikai delegátusát. Miután néhány csapat - közöttük a Ferrari is -...

Pirelli gumiabroncs (Magyar Nagydíj, 2012)
A Pirelli jelene és jövője: Komoly fejlesztések várhatóak 2013-ra

A Formula-1-es világbajnoki szezon második felében a csapatok már elkezdték a fejlesztéseket a következő évre szánt konstrukciójukkal kapcsolatban, hiszen a...

Close