Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Hírlevél: Hogy ne maradj le egyetlen egy bejegyzésről sem! | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Hírlevél: Hogy ne maradj le egyetlen egy bejegyzésről sem!

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.08. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,552
Formula1Tech Blog ajánló (Hírlevél)

A Formula1Tech Blog hírlevélküldő szolgáltatásával akár azonnal is értesülni lehet minden egyes bejegyzés megjelenéséről. © Formula1Tech Blog

Szeretném a Kedves Olvasók figyelmébe ajánlani a Formula1Tech Blog hírlevél szolgáltatását, és egyben buzdítani a regisztrációra mindazokat, akiket érdekelnek a Formula-1-el kapcsolatos technikai témában íródott bejegyzések.

A szolgáltatás igénybevétele esetén ugyanis minden egyes bejegyzésről azonnal értesülni lehet elektronikus levél formájában, így egyetlen egy írásról sem lehet lemaradni.

Néhány szóban ismertetném a regisztráció menetét. A blog oldalának alsó részében található „Hírlevél feliratkozás” blokkban lehet megadni a nevet és azt az e-mail címet, ahová a hírlevelet meg szeretné kapni a Kedves Olvasó. Ezt követően a blokkban lévő „OK” gombra történő kattintás után a megadott e-mail címre egy levél fog érkezni. Ez a levél egy linket fog tartalmazni, amellyel meg kell erősíteni a regisztráció valódiságát. Az „Erősítsd meg” gombra történő kattintást követően az internetes böngészőben meg fog jelenni a Formula1Tech Blog oldal, amely a „Feliratkozás jóváhagyva” felirattal jelzi a regisztráció sikerességét. Ezzel egyidejűleg egy visszaigazoló e-mail fog érkezni a regisztrált e-mail címre.

A következő lépésben az előzőleg megjelent oldalon a „Feliratkozás kezelése” sorra kattintva megjelenő funkciókkal lehet testre szabni a szolgáltatás részleteit. A hírlevélküldéssel kapcsolatban összesen négy különböző opció jelölhető meg. Választható napi-, heti-, vagy havi hírlevélküldés, de természetesen minden egyes bejegyzés blogra történt feltöltését követően is kérhető értesítés a „Minden új bejegyzésről” sor előtti jelölőnégyzet használatával.

Miután az igényeknek megfelelően kiválasztásra került(ek) a megfelelő sor(ok), az „OK” gombra történő kattintással lehet érvényesíteni a beállításokat, melynek sikerességét a „Feliratkozások elmentve” sor megjelenése fog igazolni.

Tulajdonképpen ennyi az egész, és semmi más dolgunk nincs, mint a blog böngészése mellett várni az első hírlevelet.

Természetesen a regisztrációt követően bármikor van lehetőség az előzőleg említett funkciók módosítására. Ehhez pedig nem kell mást tenni, mint a megadott e-mail címre megérkezett hírlevél láblécében lévő „Feliratkozás kezelése” sorra kell kattintani, és az előzőleg említett lépéseket megismételve lehet változtatni a hírlevélküldés módján.

Bízom benne, hogy elégedettek lesznek a blog ezen szolgáltatásával, de természetesen örömmel veszem az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket, illetve javaslatokat is.

 

 

Üdvözlettel,
Papp István

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Első légterelő szárny és orrkúp (Force India, Török Nagydíj, 2011)
Force India Mercedes VJM04: Új első légterelő szárny és orrkúp

A Formula-1-es versenyautó elülső részének kialakítása fontos szerepet játszik az autó teljes egészében vett aerodinamikai hatékonyságára, így a legkisebb mértékű...

Első fékhűtés (Lotus, Török Nagydíj, 2011)
Lotus Renault T128: Módosított első fékhűtés

A Team Lotus alakulat a Török Nagydíjat megelőzően jelentette be a Caterham sportkocsigyártó vállalat felvásárlását. Ennek apropójából az alakulat Duxfordban...

Első szárny flexibilitás teszt (Ferrari, Török Nagydíj, 2011)
Hogyan vizsgálja az FIA az első szárny hajlékonyságát?

A versenyautó első légterelő szárnya hasonló mértékű leszorító erőt állít elő, mint a diffúzor, áramlástechnikai szempontból azonban kevésbé olyan érzékeny,...

Close