Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Hamarosan teszteli az FIA a menetközben állítható hátsó szárnyakat | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Hamarosan teszteli az FIA a menetközben állítható hátsó szárnyakat

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.02.11. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 788
Hátsó légterelő szárny (Red Bull Racing, Valencia teszt, 2011.02.01)

A 2011-ben bevezetett menetközben állítható hátsó légterelő szárny alkalmazásának feltételei az FIA által szigorúan meg lesznek határozva. © Red Bull Racing

A 2011-es évben életbe lépett új technikai szabályok révén bevezetett menetközben állítható hátsó légterelő szárnyakat eddig a csapatok szabadon próbálgathatták, de a soron következő jerezi tesztsorozaton már az FIA szakemberei is ellenőrizni fogják az új rendszerek működését.

A Nemzetközi Automobil Szövetség a szombati edzésnapon fogja az autók vezérlési rendszeréhez illeszteni azt az ellenőrző szoftvert, amely arra lesz hivatott, hogy csakis akkor engedélyezze a pilóta számára a fékszárny dőlésszögének csökkentését, amikor azt a szoftver jóváhagyja.

A jelenlegi előírások szerint a versenyzőknek csakis a pálya egy előre meghatározott pontján, az előzetes adatok szerint egy 600m-es szakaszon lesz lehetőségük a hátsó szárny állítására, abban az esetben, ha az előttük haladó vetélytárshoz képest 1 másodpercnél közelebb vannak. Ezeket az előzési zónákat a versenypályák leghosszabb egyenesében fogják majd kijelölni, míg a szabadedzéseken nem lesz korlátozva a rendszer használata.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Vitaly Petrov (Lotus Renault GP, Valencia teszt, 2011.02.01)
A Renault elégedett a KERS rendszerrel

A Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer 2009-es bevezetésének évében a francia csapat nem igazán használta a hibrid technológiát, mert véleményük szerint...

McLaren Mercedes MP4-26 bemutató (McLaren Mercedes, Berlin, 2011.02.04)
A McLarennek tetszik a Williams FW33-as hátsó része

A Williams istálló azon csapatok közé sorolható, amelyik egy alaposan letisztult vonalvezetésű és felépítésű versenyautót készített a soron következő 2011-es...

Fernando Alonso (Ferrari, Valencia teszt, 2011.02.01)
A Ferrari egyetért az előzési zóna ötletével

A Ferrari alakulat egyetértését fejezte ki az FIA azon ötletével kapcsolatban, miszerint a hamarosan induló szezonra bevezetett, menetközben állítható hátsó...

Close