Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Hamarosan két előzési zónát jelölnek ki futamonként | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Hamarosan két előzési zónát jelölnek ki futamonként

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.20. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,009
Hátsó légterelő szárny (Red Bull Racing, Valencia teszt, 2011.02.01)

A Spanyol Nagydíj hétvégéjén az FIA érdekes bejelentéssel állt elő, miszerint a kanadai futamtól kezdődően két helyen is lehet majd használni a DRS-t. © Red Bull Racing

Az idei évben életbe lépett új technikai szabályok értelmében bevezetett DRS használatára a nagydíjakon kijelölésre kerülő előzési zónák tekintetében további változtatásokra készül a Nemzetközi Automobil Szövetség.

A Spanyol Nagydíj hétvégéjén jelentette be az FIA, hogy a kanadai versenytől kezdődően az eddigi gyakorlattal ellentétben nem egy, hanem két előzési zónán használhatják majd a pilóták a menetközben állítható hátsó légterelő szárnyat. A törökországi versenyt követően azonban olyan vélemények is hallhatóak voltak, miszerint túlzottan könnyűvé váltak az idei évben az előzések kivitelezése, köszönhetően a DRS bevezetésének. Ezzel szemben viszont az FIA versenyigazgatói posztjában tevékenykedő Charlie Whiting kijelentette, hogy a pályák hátsó egyenesében és a célegyenesben is előzési zónákat szeretne kijelölni a testület.

A DRS használatával kapcsolatos változtatás hátterében áll többek között az is, hogy a csapatok számára a Török Nagydíjat követően áll a rendelkezésre olyan vezérlő program, amely lehetővé teszi, hogy több alkalommal is lehessen aktiválni a hátsó szárny felső légterelő lapjának dőlésszögét változtató rendszert. A módosítás mellett a szövetség azt is nyilvánosságra hozta, hogy a valenciai futamon a 10-es és a 12-es, valamint a 14-es és a 17-es kanyarok közötti szakaszok fogják majd meghatározni az ominózus előzési zónákat.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Előzési zóna (Spanyol Nagydíj, 2011)
Az eddigi leghosszabb előzési zónát élvezhetik a pilóták Barcelonában

Az előzetes hírek megerősítéseként a Nemzetközi Automobil Szövetség hivatalosan is bejelentette a hétvégén megrendezésre kerülő Spanyol Nagydíjon érvényes előzési zóna...

Technikai követelmények (Spanyol Nagydíj, 2011)
Technikai követelmények: Spanyol Nagydíj (2011)

A Formula-1 idei versenynaptárában szereplő helyszínek közül talán a barcelonai pályát ismerik a legjobban a pilóták és a csapatok, hiszen...

McLaren Mercedes MP4-26 diffuzor (McLaren, Barcelona teszt, 2011.03.08)
Megenyhült az FIA, egyelőre maradnak a „fújt” diffúzorok

A tegnapi napon minden bizonnyal sokan meglepődtek, és minden bizonnyal megdöbbenve olvasták azon sorokat, amelyek a Nemzetközi Automobil Szövetség által...

Close