Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Grosjean elégedett az új Pirelli gumikkal | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Grosjean elégedett az új Pirelli gumikkal

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.23. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 821
Jarno Trulli (Team Lotus, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.20)

A Formula-1-es szereplésére készülő Pirelli sikeres tesztet könyvelhetett el Bahreinben. © Lotus Team

A 2011-es technikai szabálymódosítások mellett további változás lesz, hogy a Formula-1 korábbi hivatalos gumibeszállítóját az olasz gumigyártó, a Pirelli fogja leváltani.

A csapatok mérnökeinek fel van adva a lecke, hiszen az új összetételű gumiabroncsok menettulajdonságait még kell ismerniük, és megfelelő módon össze kell hangolni azt a versenyautó karakterisztikájával.

A Formula-1-es szereplésére készülő Pirelli az elmúlt héten Bahreinben végzett teszteléseket, amelyben Romain Grosjean volt az olasz gyártó segítségére. A francia pilóta a Toyota 2009-es konstrukciójával rótta a köröket, és igyekezett minél több információval ellátni a Pirelli mérnökeit.

A GP2 Sorozatot is megjárt fiatal versenyző a tesztet követően elégedetten nyilatkozott, és véleménye szerint a Formula-1-es szériának szánt gumiabroncsok egyre nagyobb fejlődésen mennek keresztül. Mindamellett, hogy homokvihar nehezítette a csapat munkáját, többé-kevésbé sikerült teljesíteniük az előre eltervezett feladatokat.

A tesztelés alkalmával rövid-, és hosszú távú etapokat egyaránt teljesítenem kellett, hogy a különböző keverékekről minél több információt szerezhessünk. A legutóbbi monzai teszteléshez viszonyítva abszolút érezhető volt a gumiabroncsok fejlődése.” – nyilatkozta elégedetten Romain Grosjean, aki szeptember hónapban igazolt le a Pirellihez tesztpilótai minősítésben.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Bruno Senna (Hispania Racing Team, Brazil Nagydíj, 2010.11.06)
A Hispania és a Virgin sem épít a KERS-re

Mindazonáltal, hogy a 2011-es szezonban bevezetésre kerülő új technikai szabályok értelmében ismét visszatér a KERS a Formula-1-be, mégis lesznek olyan...

Timo Glock (Virgin Racing, Japán Nagydíj, 2010.10.09)
Timo Glock nem bízik a KERS-ben

A 2011-es évre bevezetett technikai szabálymódosítások értelmében ismét visszatér a Formula-1-be a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszernek nevezett KERS. A száguldó...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Újra visszatér a szívóhatást generáló fenéklemez?

Az elmúlt napokban véglegesített 2013-as szabályváltozásokat követően máris egy újabb módosítás-tervezet látott napvilágot, miszerint közel harminc éves szünetet követően újra...

Close