Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Formula1Tech Blog a Google Plus-on | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Formula1Tech Blog a Google Plus-on

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.03.29. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 5,272
Formula1Tech Blog ajánló (Google Plus oldal)

A blog tartalma az internetes keresőóriás által készített Google Plus-on keresztül is elérhető a jövőben. © Formula1Tech Blog

Az elmúlt időszakban megjelent Google Plus meglehetősen nagy visszhangot váltott ki az internetes világban. Ez az új szolgáltatás a mai napra már nemcsak az online technika szakértői, hanem az átlag internetezők számára is tudatosult, és ez az új, sokak által a Facebook-hoz hasonlított közösségi tartalommegosztó oldal egyre nagyobb teret hódít az internetes világban.

Nem szándékozom sem bírálni, sem pedig éljenezni a Google új szolgáltatását, ezt sokkal inkább a téma szakavatott személyeire, illetve azon felhasználókra bíznám, akik intenzív használói ennek, és az ehhez hasonló konkurens oldalaknak. Mindezek mellett azt hiszem túlzás nélkül kijelenthetjük, hogy a Facebook-klónnak is nevezett új megoldással az internetes böngészők tekintetében kiemelt szerepet játszó Google nagyot alkotott.

Minden bizonnyal a Google Plus jelenlegi verziója még sok-sok fejlesztésen kell, hogy átmenjen, és jóllehet, hogy van még néhány hiányossága, vagy elvárható funkciója, de látva a keresőóriás eddigi tevékenységét, biztosak lehetünk abban, hogy ez a fajta fejlődési tendencia egy jó darabig nem fog megállni. Ahhoz ugyanis, ha a több milliónyi felhasználót magáénak valló Facebook szintjére szeretne eljutni, vagy adott esetben túl kívánja azt szárnyalni, nyilvánvalóan többet is kell nyújtania annál.

Aki már rendelkezik Google felhasználói fiókkal, annak minden bizonnyal nem ismeretlen a cég által már véghezvitt, a különböző alkalmazások körében végrehajtott integrációs törekvések, és ebből adódóan talán a Google Plus által nyújtott megoldások használata sem lesz majd teljesen ismeretlen. A webergonómia tökéletesítése, a funkciók bővítése és finomítása, valamint a marketinget érintő internetes megoldások mellett számos egyéb funkcióra lesz képes a Google új közösségi szolgáltatása. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy aki még csak gondolati szinten foglalkozik a saját, vagy vállalkozása Google fiókjának létrehozásával, ne tudná gyorsan elsajátítani azt, és a maga számára hasznossá tenni az elérhető szolgáltatásokat. A fotók, videók és szöveges tartalmak közlése és megosztása mellett például a Google Plus Körök segítségével könnyen fogd-és-vidd módszerrel rendezhetjük barátainkat, ismerőseinket és a velük megosztott információkat is.

A Formula1Tech Blog-on megjelent publikációk szélesebb körben történő terjesztésének érdekében elkészült a blog Google Plus oldala, ahol a már használt tartalommegosztó lehetőségek mellett a jövőben ezen a platformon keresztül is elérhetőek lesznek a Formula-1 technikai oldalával foglalkozó írások és tartalmak. Bízom benne, hogy a Google új szolgáltatását használók között a száguldó cirkusz műszaki oldala iránt érdeklődők hasznosnak találják majd a Blog ezirányú elérhetőségét is. Ha pedig van a baráti- és ismeretségi körötökben olyan személy, aki szintén rajong az Általad is szeretett F1 iránt, oszd meg Vele bátran a Formula1Tech Blog Google Plus oldalának elérhetőségét, és az azon fellelhető tartalmakat egyaránt.

Ha van hozzá kedved, használd bátran! Kellemes időtöltést és tartalmas böngészést kívánok minden Kedves Olvasómnak!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A boxutcai jelzőlámpa alkalmazása (McLaren, Maláj Nagydíj, 2012)
Új boxutcai jelzőlámpa a McLarennél

A Formula-1-et nem véletlenül nevezik az autóversenyzés királykategóriájának, amely többek között az alkalmazott technológiai újítások és technikai megoldások révén is...

Renault RS27 motor (Renault, Jerez teszt, 2012.02.06)
A motor felkészítése az extrém körülményekre

A Formula-1-es versenyautók minden egyes nagydíjra kisebb-nagyobb mértékű technikai változtatásokon mennek keresztül. Ezek hátterében az adott versenypálya karakterisztikája, és nem...

Első kerékfelfüggesztés (Ferrari, Maláj Nagydíj, 2012)
A Ferrari mellőzni kényszerül a vonórudas felfüggesztést

A Ferrari alakulat szakítva a korábbi években alkalmazott tervezési filozófiával bízva a teljesítménybeli előrelépésben jelentős technikai változtatásokat eszközölt az idei...

Close