Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Force India Mercedes VJM04: Módosított hátsó légterelő szárny | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Force India Mercedes VJM04: Módosított hátsó légterelő szárny

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.30. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,468
Hátsó légterelő szárny (Force India, Ausztrál Nagydíj, 2011)

A téli teszteken alkalmazott megoldáshoz képest a melbourne-i versenyre kisebb méretben készítette el a Force India a hátsó vízszintes profilt. © Force India F1 Team

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjra összeállított aerodinamikai csomag részeként a Force India alakulat módosított a hátsó légterelő szárny kivitelén is. A szezon előtti utolsó tesztsorozatokon használt kivitellel ellentétben keskenyebbre készítették a felső vízszintes profilt, amelynek a dőlésszögét a 2011-es évben életbe lépett technikai szabálymódosítás értelmében a pilóta menetközben képes állítani.

A főprofilnak a véglezáró lemezekhez való csatlakozásának mentén látható, korábban alkalmazott parabolikus forma is megváltozott, és a melbourne-i versenypálya karakterisztikája által megkívánt leszorító erő fokozásának, valamint az autó hátsó részének jobb menetstabilitása érdekében egyenes vonalvezetést kapott. A szabadedzéseken fluoreszkáló por és paraffinolaj keverékéből összeállított folyadék segítségével elvégzett áramlástani vizsgálatok kapcsán vált nyilvánvalóvá a csapat számára a fejlesztés jelentősége. A módosítás mellett sikerült továbbá megtartani a hátsó szárny megfelelő merevségét is, így a Force India mérnökei nem látták indokoltnak a központi tartóprofil kialakítását.

 

(Technikai fejlesztés – Force India F1 Team – Ausztrál Nagydíj, 2011)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Felipe Massa (Ferrari, Fiorano teszt, 2011.04.29)
Fioranóban körözött Felipe Massa

A Ferrari alakulatának brazil pilótája az elmúlt héten ünnepelte 30-dik születésnapját, melyre csapata egy különleges ajándékkal kedveskedett. Az Olaszországban lévő...

Aerodinamikai teszt (Team Lotus, Duxford, 2011.04.27)
Aerodinamikai tesztet végzett a Lotus csapat

A tegnapi napon vált hivatalossá, hogy a Formula-1 malajziai illetőségű csapatvezetője, Tony Fernandes felvásárolta az angliai gyökerekkel rendelkező Caterham vállalatot....

F1 vs. GP2
F1 vs. GP2 (Videó)

A következő animációkban az autóversenyzés királykategóriájának is nevezett Formula-1 és az F1 előszobájaként is emlegetett GP2 Sorozat közötti párhuzamok figyelhetők...

Close