Legújabb publikációk
-
Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013)
A Lotus E21-es hosszabb tengelytávj [...]
-
A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában
Ismét két előzési zóna vár a mezőny [...]
-
Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013)
A közepes- és a kemény keverékeké v [...]
-
A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára
Cél az aerodinamikai instabilitás m [...]
-
Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny
Különleges kialakítású hátsó szárnn [...]
Statisztika
-
Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2011)
Az egyenetlen pályafelület és a lassú ka [...]
-
F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése
Turbófeltöltős motor, új hibrid technoló [...]
-
Miből áll össze az egykori Sauber F1.08-as versenyautó? (Képgaléria)
A svájci csapat kettévágta egykori konst [...]
-
Az F1-es autó hasmagasságának mérése és jelentősége
Az első szárny és a diffúzor közötti öss [...]
-
A repüléstan és a Formula-1 kapcsolata 2012-ben
A kipufogók megváltozott aerodinamikai s [...]
-
Nyomórúd kontra vonórúd: Új felfüggesztéssel készül a Ferrari 2012-re
Jelentős konstrukciós fejlesztésekkel ké [...]
-
Technikai szabályváltozások 2013/2014
Az FIA véglegesítette a következő két év [...]
-
A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága
Vajon hogyan alkalmazkodik majd az új ki [...]
- Bali: Szia István! Mikor várhatóak új cikkek az oldalon? Mindjárt kezdődik a szezon[...]
- Papp István: Szia Bali! Igazán örülök, hogy tetszik! Köszi szépen, hogy elolvastad, és hogy [...]
- Bali: Nagyon jó a cikk, köszi![...]
- Papp István: Szia Bali! Őszintén örülök, ha találsz Számodra érdekes infókat a blogon. A vél[...]
- Bali: Szia István! Jobban örültem volna egy olyan végeredménynek, ami szorosabbá tesz[...]
- Papp István: Kedves Bali! Nagyon szívesen! Örülök, hogy érdekesnek találod. Neked hogy tetsz[...]
- Bali: Köszi az érdekes cikket![...]
- Bali: Köszönöm a választ, egyértelmű![...]
Szavazás
Jelenleg nincs érvényes szavazás a blogon.A korábbi szavazások eredményei ...
Blog ajánló

Mobilizálódott a Formula1Tech Blog
Elkészült a blog okostelefonokra és mobil eszközökre optimalizált sablonja
Nagy örömömre szolgál, hogy a blog szűk másfél éves fennállását követően újabb változást jelenthetek be a Kedves Olvasók számára. Minden bizonnyal ezzel kapcsolatban is megoszlanak a vélemények, hiszen vannak olyanok, akik vélhetően üdvözlik a változást, de elképzelhetően akadnak olyan olvasók [...]
Megnyílt a Formula1Tech Blog Klub az iWiW-en
A blog hazánk egyik legnépszerűbb közösségi portálján keresztül is elérhető
Formula1Tech Blog a Google Plus-on
A blog egy újabb közösségi oldalon keresztül is elérhető
További bejegyzések ...

Hirdetés

Versenynaptár (2013)
01 | 2013.03.15...03.17 |
02 | 2013.03.22...03.24 |

03 | 2013.04.12...04.14 |

04 | 2013.04.19...04.21 |

05 | 2013.05.10...05.12 |

06 | 2013.05.23...05.26 |

07 | 2013.06.07...06.09 |

08 | 2013.06.28...06.30 |

09 | 2013.07.05...07.07 |

10 | 2013.07.26...07.28 |

11 | 2013.08.23...08.25 |

12 | 2013.09.06...09.08 |

13 | 2013.09.20...09.22 |

14 | 2013.10.04...10.06 |

15 | 2013.10.11...10.13 |

16 | 2013.10.25...10.27 |

17 | 2013.11.01...11.03 |

18 | 2013.11.15...11.17 |

19 | 2013.11.22...11.24 |

2011 | 2012

Legújabb videó
További videók az "Érdekességek" rovatban és a Formula1Tech Blog

Hirdetés
Archívum
- 2013. szeptember (2)
- 2013. augusztus (16)
- 2013. május (7)
- 2013. április (6)
- 2013. március (19)
- 2013. február (17)
- 2013. január (8)
- 2012. december (17)
- 2012. november (19)
- 2012. október (17)
- 2012. szeptember (14)
- 2012. augusztus (5)
Kategóriák
- Blog ajánló (19)
- Csapatok (144)
- Érdekességek (158)
- Hírek (353)
- Interjúk (11)
- Tesztek (28)
- Versenyek (46)
Twitter
Címkék
Partnerek
Mobilkód
Hozzászólások (0)