Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Február 1-jén érkezik a Force India 2013-as autója | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Február 1-jén érkezik a Force India 2013-as autója

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.12.18. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,121
Force India Mercedes VJM05 (Force India, Silverstone, bemutató, 2012.02.03)

A szezon előtti jerezi tesztsorozaton már az új autóval léphet pályára a Force India csapata (Fotó: Sahara Force India Formula One Team)

A mezőny tagjai közül elsőként a Force India alakulat jelentette be a 2013-as évre tervezett új versenyautójuk hivatalos bemutatójának időpontját.

 

A silverstone-i központú alakulat február 1-jén, mindössze négy nappal a jerezi tesztsorozatot megelőzően rántja majd le a leplet az idei szezonban alkalmazott elnevezés analógiájára vélhetően VJM06-os névre keresztelt konstrukciójáról. A csapat az elmúlt idényhez hasonlóan továbbra is a Mercedes V8-as erőforrásait fogja használni, viszont a pilótafelállást illetően még nem tudni semmi biztosat.

 

Miután Nico Hülkenberg a 2013-as évben már a Sauber F1 Team színeiben léphet pályára, a megüresedett vezetői ülés sorsa egyelőre még bizonytalan. Adrian Sutil, Sebastian Buemi és Jaime Alguersuari neve is felmerül, mint lehetséges Hülkenberg-utódok, de a mai napig a Force India még nem döntött arról, ki lesz majd Paul di Resta csapattársa a soron következő 2013-as idényben.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A DRD kialakítása (Lotus, Belga Nagydíj, 2012)
Innovatív DRS-megoldások 2012-ben (2. rész)

A versenyautó hátsó területét érintő aerodinamikai leszorító erő tekintetében folytatott harcból a Lotus alakulat is kivette a részét az idei...

A DDRS kialakítása (Mercedes, Kínai Nagydíj, 2012)
Innovatív DRS-megoldások 2012-ben (1. rész)

A 2012-es Formula-1-es világbajnokság talán legjelentősebb technikai fejlesztési területeként a versenyautók hátsó traktusát érintő műszaki megoldások jelentették. Ennek kiváltó oka...

Módosított hátsó fékhűtés (McLaren, Bahreini Nagydíj, 2012)
McLaren: A fékhűtés és a gumik hőmérséklete közötti kapcsolat

Mint ismeretes, a 2011-es szezon a technikai szabályzatban elvégzett módosítások mellett egyéb jelentős változásokat is hozott a Formula-1 számára. Ezek...

Close