Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Ezúttal csak egy előzési zóna lesz Valenciában | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Ezúttal csak egy előzési zóna lesz Valenciában

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.06.19. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,185
Előzési zóna (Európa Nagydíj, 2012)

Egy mérőponthoz ezúttal egyetlen egy előzési zóna társul majd a 2012-es Európa Nagydíjon (Fotó: FIA)

A Nemzetközi Automobil Szövetség kijelölte a soron következő Formula-1-es verseny, az Európa Nagydíjnak otthont adó Valencia Street Circuit versenypályán használatos előzési zónát. Az FIA ezúttal szakított a tavalyi évben alkalmazott megoldással, vagyis ezúttal az egy mérőponthoz nem két, hanem egyetlen egy olyan pont lett meghatározva, ahol a szabályzatban rögzített szempontoknak megfelelően lehet majd használni a DRS rendszert.

A valenciai verseny harmadik körétől használható előzést segítő mechanizmus aktiválását megelőző mérőpontot a 7-es számú kanyart követően, a 8-as számmal jelölt pályaívhez tartozó fékezési zóna elé jelölte ki az FIA. Az a pilóta pedig, aki a pálya ezen pontján az előtte haladó ellenfeléhez képest legfeljebb 1 másodperces távolságban halad, a 10-es kanyar után 205m-rel kijelölt aktiválási ponton hozhatja majd működésbe a DRS-t, és az így nyert tempóelőnyt felhasználva végezheti el a kívánt előzési manővert.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Az interlagosi pálya (Brazil Nagydíj, 2011)
Jelentős átalakításokra lesz szükség a Brazil Nagydíj megmentéséhez

A Brazil Nagydíj helyszínéül szolgáló interlagosi versenypályán jelentős mértékű fejlesztésekre lesz szükség annak érdekében, ha a pálya üzemeltetői hosszabb távon...

A Pirelli 2012-es gumiabroncsai (Abu Dhabi, 2012.01.25)
Hamarosan új gumikeveréket fog tesztelni a Pirelli

A Formula-1-es csapatokhoz hasonlóan a királykategória hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli is folyamatos évközi fejlesztéseket végez. A minél látványosabb futamok érdekében...

Aerodinamikai vizsgálat (Red Bull Racing, Kanadai Nagydíj, 2012)
Az RB8-as aerodinamikai vizsgálata Kanadában

A Kanadai Nagydíj pénteki szabadedzései során a Red Bull Racing alakulat az RB8-as konstrukció érdekes megjelenését előidéző aerodinamikai vizsgálatot is...

Close