Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Értékelheted a bejegyzéseket | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Értékelheted a bejegyzéseket

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.06.12. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,812
Formula1Tech Blog ajánló (A bejegyzések értékelése)

Írd be Te is a megítélésednek megfelelő osztályzatodat a Formula1Tech Blog képzeletbeli ellenőrzőjébe. © Formula1Tech Blog

Talán már néhányan észrevettétek, hogy a blogon egy újabb aprócska változtatást végeztem.

A bejegyzések végén fellelhető piktogramok segítségével is jelezni tudjátok számomra, hogy az adott bejegyzés, vagy videó mennyire nyeri meg a tetszéseteket.

A csillagok segítségével 1…5 között lehet osztályzatot adni az adott bejegyzésnek, attól függően, hogy a megítélésetek szerint mennyit érdemel az adott téma, illetve annak tálalása, míg a kezeket formáló jelekkel az interneten már megszokottá vált Tetszik/Nem tetszik állapotok jelölhetőek meg. A Formula1Tech Blog még csak a harmadik hónapjához közeledik, de nagyon kíváncsi vagyok a Véleményetekre.

Jelöljetek tehát bátran, hogy az év végén együtt nézhessük meg, milyen bizonyítvánnyal zárja első évét a Formula1Tech Blog. Kellemes időtöltést és tartalmas böngészést kívánok minden Kedves Olvasómnak!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Értékelheted a bejegyzéseket, 1.0 out of 5 based on 1 rating


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Formula1Tech Blog ajánló (Mondd el a véleményed)
Formula1Tech Blog: Mi a véleményed a 2013-ra tervezett aerodinamikai szabálymódosításokról?

A blog életének első szavazásaként a „fújt” diffúzorok FIA általi betiltásának terve szolgált. Mivel a blog még igencsak újszülött korban...

Az F1-es autó fékezésének tudománya
Az F1-es autó fékezésének tudománya (Videó)

A fékezések mindig is a legfontosabb részét képezik egy Formula-1-es versenynek. A tökéletes kanyarvételhez a pilótának a kellő pillanatban és...

Pirelli animáció (Kanadai Nagydíj, 2011)
Pirelli animáció: Kanadai Nagydíj, 2011 (Videó)

Az utcai szakaszokat tartalmazó, Gilles Villeneuve nevét viselő kanadai versenypálya nagyjából 55%-os szinten veszi igénybe a Formula-1-es autók gumiabroncsait. A...

Close