Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Erősödik a Renault F1-es dominanciája | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Erősödik a Renault F1-es dominanciája

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.09.18. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,320
Renault motor (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2011.02.19)

A Hispania Racing Team is szívesen használná a Renault gyár motorjait a jövőben. © Red Bull Racing

Az elmúlt napokban egyre több hírforrás adott számot a Formula-1-es csapatok és a motorbeszállítók közötti helyezkedésekről, miszerint egyesek a jelenlegi partnernél maradva, mások pedig új technikai támogató révén próbálkoznak minél jobb szereplésre szert tenni az autóversenyzés elit kategóriájában.

A monzai nagydíj hétvégéjén például a Red Bull Racing alakulat és a számukra a 2007 évtől kezdődően motorokat biztosító Renault között jött létre egy újabb kontraktus, miszerint a francia gyártó legalább 2016-ig ellátja majd Christian Horneréket lóerőforrásokkal.

A Renault Formula-1-es jelenléte tehát tovább fokozódik, hiszen júliusban már hivatalosan is bejelentették, hogy a Williams F1 csapat a jelenlegi Cosworth cég termékei helyett az ő motorukat fogja majd használni, amelynek köszönhetően újra visszatér a Formula-1-be az egykori legendás párosítás, a Williams-Renault. De ha mindez nem lenne elég meggyőző a Renault dominanciáját tekintve, akkor itt vannak a felsorolásban a Lotus Renault GP és a Team Lotus alakulatok is, akik szintén a francia gyár motorjait építik majd be a jövő évi konstrukciókba.

Ezzel viszont még nem ért véget a sor! Az előzőleg említett négy istálló mellett további ötödik alakulat, mégpedig a Hispania Racing Team vezetősége is tárgyalóasztal mellé ült a Renault menedzsmentjével, akik készen állnak arra, hogy minden eddiginél szélesebb körben szállítsanak motorokat a Formula-1 számára.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Erősödik a Renault F1-es dominanciája, 5.0 out of 5 based on 1 rating


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pirelli gumiabroncs színkódok (Pirelli, 2011.04.07)
Módosulhat a gumiabroncsok jelölési módja 2012-ben

Miután a Pirelli legutóbb a jelenlegi gumiválasztással kapcsolatban fejezte ki nemtetszését a csapatok és az FIA számára, ezúttal egy újabb...

Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)
Változhat a gumikeverékek elosztása?

A Formula-1 újdonsült gumibeszállítója, a Pirelli javasolni szeretné az FIA számára, hogy változtassanak a jelenlegi gumiszabályzaton. Az olasz gyártó elmondása...

Első légterelő szárny (Red Bull Racing, Belga Nagydíj, 2011)
Red Bull-Renault RB7: Módosított főprofil

A belgiumi verseny helyszínéül szolgáló spa-francorchampsi versenypálya karakterisztikájából adódó gyors irányváltoztatások, a kanyarok által megkívánt nagyobb menetstabilitás, és nem utolsó...

Close