Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Elindult a Formula1Tech Blog fóruma | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Elindult a Formula1Tech Blog fóruma

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.02.12. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,183
Formula1Tech Blog ajánló (Fórum)

Szerezz új barátokat, és cserélj információkat kedvenc autósport kategóriáddal, a Formula-1-el kapcsolatban. Legyél Te is a fórum közösségének tagja. © Formula1Tech Blog

Ezúttal a blog újabb bővítésével kapcsolatban szeretnélek tájékoztatni Benneteket, és egyúttal buzdítani arra, hogy használjátok azt bátran.

Nagy örömömre szolgál, hogy az elmúlt hónapokban több ízben is felkerestek már MSN-en, Skype-on, vagy éppen e-mail-en keresztül, és hol egy-egy bejegyzés témájával, hol pedig az éppen aktuálisan felmerült kérdésekkel kapcsolatban fordultak hozzám. Ezen egyeztetések és virtuális beszélgetések kapcsán jó néhány információ cserélt már gazdát, és bevallom őszintén, hogy volt olyan eset is, amikor én magam gazdagodtam olyan hasznos információkkal, amelyeket Tőletek kaptam.

Ennek kapcsán merült fel bennem annak a gondolata – amelyben a blog egy kedves törzsolvasója, Sanya is megerősített -, hogy miért ne próbálkozzak meg az ilyen eszmecserék nyilvánossá tételével, hiszen nem elképzelhetetlen, hogy az ilyen beszélgetések során elhangzott információk másokat is érdekelnének. Talán van köztetek olyan, aki már észrevette a blog fejlécében megjelent új menüpontot, amelyen keresztül egy fórum elérhetőségét szeretném kínálni Nektek. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a már eddigiekben is jól bevált, személyes kapcsolattartás ne működhetne a fentiekben említett csatornákon keresztül is!

Minden bizonnyal jóval gyakorlottabb fórumozók vagytok nálam, így nem is kívánom igazán mélyen részletezni annak használati módját. Mielőtt azonban néhány gondolatban mégis kitérnék erre a részre, egy kéréssel szeretnék Hozzátok, leendő fórumtársaimhoz fordulni. Szeretném, ha a fórumban lévő topikokban történő hozzászólások során mindvégig a sport, a Formula-1 iránti szereteted és rajongásod vezéreljen, amelynek megfelelő módon történő kinyilatkoztatása valósuljon meg. Természetesen elkerülhetetlenek az egyes nézőpontok és vélemények közötti különbségek, de bízom benne, hogy ezeket mindenki megfelelő kontrollal lesz képes kezelni, még akkor is, ha majd ez az első pillantásra nem tűnik olyan egyszerűnek. (Szeretném a figyelmetekbe ajánlati a Fórum használatának szabályait)

A fórum használatát tehát a blog fejlécében található „Fórum” menüpontra kattintva lehet megkezdeni. Ezt követően a megjelenő oldalon a felső panelben lehet elvégezni a fórum használatához szükséges regisztrációt (ennek hiányában csakis olvasni tudod a fórum tartalmát, de hozzászólások írására nincs lehetőséged) Meg kell adnod egy általad preferált felhasználói nevet és egy valós e-mail címet. Ez utóbbira azért van szükség, mert az általad kitöltött e-mail postafiókba fogsz kapni egy üzenetet, amely tartalmazza majd a belépésedhez szükséges, a rendszer által generált jelszót. FONTOS, hogy az így kapott jelszóval, és az általad meghatározott felhasználói névvel történt első belépésedet követően az adatlapodon keresztül változtasd meg a jelszavadat!

Ha a fentiekkel végeztél, már birtokba is veheted a fórumot.

Ahogyan azt láthatod, indulásként készítettem két kategóriát, amelyeket néhány topikkal már feltöltöttem. Ezeknek a módosítására csak a fórum adminisztrátorának, jelen esetben nekem van lehetőségem, de természetesen ez nem jelenti azt, hogy ezek kőbe vésett szabályok lennének. Abban az esetben, ha szeretnéd a jelenlegi repertoárt bővíteni, kérlek jelezd azt felém, és megoldjuk a dolgot.

Viszont, a topikokon belül lehetőséged van új témákat indítani, és a már meglévő témákhoz csatlakozni, és hozzászólni. A topikokba és az egyes témákba történő belépésedet követően azt is megteheted, hogy feliratkozol az általad érdekesnek ítélt témára, ami azt jelenti, hogy a regisztrációd során megadott e-mail címre értesítést fogsz kapni az adott topikba érkező új hozzászólásokról egészen addig, amíg le nem iratkozol erről a szolgáltatásról.

Nos, röviden ennyit szerettem volna a fórum használatával kapcsolatban átadni. Bízom benne, hogy hasznosnak fogod majd találni a Formula1Tech Blog új fórumát, ahol nemcsak azonos érdeklődésű, új barátokra tehetsz szert, hanem minél több hasznos információ cserélhet majd gazdát a Formula-1 és annak technikai oldalát érintően.

Jó fórumozást kívánok!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Elindult a Formula1Tech Blog fóruma, 5.0 out of 5 based on 2 ratings


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Dominic Harlow (Force India, Jerez teszt, 2011.02.10)
A Force India szakembere csatlakozott a Williamshez

Néhány nappal ezelőtt a Sauber F1 Team technikai csapatának szervezeti átalakulásáról lehetett hallani, miszerint a hinwilli alakulat technikai igazgatója, James...

Pedro de la Rosa (Hispania Racing Team, Jerez teszt, 2012.02.08)
Megbukott a törésteszten a Hispania 2012-es autója

A Hispania Racing Team részéről nem éppen az előzetes tervek szerint zajlik a 2012-es évre szánt új versenyautó megépítésével kapcsolatos...

McLaren animáció: Az MP4-27-es autó bemutatása
McLaren animáció: Az MP4-27-es autó bemutatása (Videó)

A McLaren 2012-re tervezett MP4-27-es versenyautója az elmúlt szezonban használt konstrukció evolúciójaként jelent meg. Az alacsony építésű orrkúp és a...

Close