Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Elégedettek a KERS-sel a Force Indiánál | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Elégedettek a KERS-sel a Force Indiánál

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.02.22. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 936
Adrian Sutil (Force India F1 Team, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.19)

A legutóbbi barcelonai teszten sikerrel tették próbára a KERS-t a Force Indiások. © Force India F1 Team

A Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer 2011-es visszatérése kapcsán a Force India alakulat is alávetette magát a hibrid rendszert érintő teszteknek. A legutóbb megrendezett barcelonai tesztsorozaton egy nagyon fontos állomásához érkezett el az alakulat, miután első ízben szerelte be autóiba, és tette próbára a környezetbarát technológiát.

Az elmúlt időszakban több csapatnak – többek között a Williamsnek is – komoly gondjai adódtak a KERS tesztelése folyamán, így a Force Indiások joggal lehetnek büszkék, hogy különösebb probléma nélkül sikerült a rendszert adaptálni a versenyautóba.

Azt hiszem egy igazán eredményes napot sikerült zárnunk. A KERS-t beszereltük az autóba, amely megbízhatónak bizonyult, és így sikerült elvégeznünk az előre eltervezett feladatokat. Természetesen még korai lenne messzemenő következtetéseket levonnunk, de mindenképpen jó irányba haladunk a felkészüléssel. Bízom benne, hogy a rendelkezésünkre álló adatokkal tovább tudjuk javítani a teljesítményünket.” – nyilatkozta Dominic Harlow, a Force India teszt- és versenymérnöke.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Valencia teszt, 2011.02.01)
Új lágy- és szuperlágy gumikat fejlesztett ki a Pirelli

A Formula-1 új gumibeszállítója, a Pirelli új fejlesztésű lágy- és szuperlágy keverékeket visz majd magával a hamarosan kezdődő barcelonai tesztsorozatra....

Pedro de la Rosa (Pirelli, Abu Dzabi teszt, 2011.01.17)
Kemény- és lágy gumikat kapnak a csapatok az első futamokra

Az idei évben a Bridgestone-t leváltó Pirelli meghatározta, hogy milyen gumiabroncsokkal fogja ellátni a csapatokat a bahreini, az ausztráliai, a...

Hátsó légterelő szárny (Red Bull Racing, Valencia teszt, 2011.02.01)
Hamarosan teszteli az FIA a menetközben állítható hátsó szárnyakat

A 2011-es évben életbe lépett új technikai szabályok révén bevezetett menetközben állítható hátsó légterelő szárnyakat eddig a csapatok szabadon próbálgathatták,...

Close