Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Egykori sauberes mérnök a Toro Rossóhoz tart? | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Egykori sauberes mérnök a Toro Rossóhoz tart?

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.08.23. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,536
James Key (Sauber F1 Team, Valencia teszt, 2011.01.31)

A Sauber egykori technikai igazgatója Ascanelli helyét veheti át a Toro Rossónál (Fotó: Sauber F1 Team)

Az idei szezon elején, a 2012-es évre tervezett versenyautójuk hivatalos bemutatóját megelőző napokban a Sauber technikai igazgatói posztjáról távozó James Keyt ezúttal a Toro Rosso alakulattal hozták hírbe. Egyes beszámolók szerint ugyanis a neves szakember a Red Bull Racing testvércsapatánál folytatja majd tovább Formula-1-es pályafutását. Bár még eddig hivatalos közleményt nem adott ki erről a szóba hozott istálló, a találgatások szerint már a soron következő futamon, a Belga Nagydíjon hadrendbe állhat majd.

James Key a 2010-es év elején, vagyis alig több mint két évvel ezelőtt kezdte meg munkáját a Saubernél. Key helyzete azonban egyáltalán nem volt egyszerű, hiszen a csapat korábbi főszponzora és névadója, a BMW Formula-1-ből történt kilépését követően igencsak megcsappant anyagi források álltak a rendelkezésére, ami nem igazán volt elegendő ahhoz, hogy említésre méltó átütő sikereket érjenek el.

Ha tehát igaznak bizonyulnak a James Key leszerződtetésével kapcsolatos híresztelések, a középmezőnybe sorolható Scuderia Toro Rosso alakulat technikai igazgatói posztját – amelyet korábban Giorgio Ascanelli látott el – hamarosan Key veheti majd át.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Hátsó légterelő szárny (Mercedes, Mugello teszt, 2012)
2013-tól tiltólistára kerül a DDRS használata

A Nemzetközi Automobil Szövetség újabb évközi szabálymódosítást jelentett be, amely ezúttal az idei szezonban megjelent, a Mercedes által bevezetett szuper...

Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)
Szingapúrban újra előkerülnek a szuperlágy abroncsok

Az elmúlt hétvégén megrendezett Magyar Nagydíjjal lezárult a Formula-1 2012-es világbajnokságának első fele. A nyári szünet megkezdése előtt a versenysorozat...

Az autó felkészítése (HRT Formula 1 Team, Európa Nagydíj, 2012)
Mérnöki fejlesztések az anyagi források és a szabályok tükrében

A Formula-1-ben már-már örök igazságnak számít, hogy a technikai szabályzat évről-évre kisebb-nagyobb mértékben, de folyamatosan változik. Az idei szezonban például...

Close