Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Egykori Red Bull Racing mérnököt szerződtetett a Ferrari | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Egykori Red Bull Racing mérnököt szerződtetett a Ferrari

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.04.23. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,982
Felipe Massa (Ferrari, Ausztrál Nagydíj, 2012)

A Red Bull Racinget és a McLarent is megjárt aerodinamikai szakember csatlakozott a Ferrarihoz. © Scuderia Ferrari Marlboro

A 2012-es szezon a Ferrari számára nem az előzetes elvárások szerint alakult az eddigi futamok során, amelyet a maranellói gárda is elismert. A csapat által eddig mutatott teljesítmény egyértelműen rámutat arra, hogy az idei évre tervezett F2012-es konstrukció továbbra is kisebb-nagyobb aerodinamikai hiányosságokkal küzd, amelyen mindenképpen javítaniuk kell, ha valóban harcolni szeretnének a világbajnoki címért.

A Formula-1 jelenlegi technikai szabályzata leginkább aerodinamikai oldalról ad nagyobb szabadságfokot a csapatoknál dolgozó mérnökök számára, így kétségtelen, hogy ezen a téren nagyon sok múlik a teljesítménybeli különbségek leküzdésével kapcsolatban. Éppen ezért a Ferrari igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy megerősítsék a csapat aerodinamikai részlegét, amelyhez ezúttal a nagyobb csapatokat, a Red Bull Racinget és a McLarent is megjárt szakember, Ben Agathangelou csatlakozott.

A maranellóiak újdonsült mérnöke 2007-ben hagyta el a Red Bull Racing alakulatot, majd 2010-ben tért vissza a Formula-1-be. A Hispania Racing Teamnél eltöltött idejét követően a Marussiához igazolt, ahol további tapasztalatokra, és a már meglévő ismereteinek kamatoztatására adódott lehetősége. Az 1971-es születésű szakember – aki többek között a Honda RA099 tesztautó kifejlesztésében is jelentős szerepet játszott – a jövőben az F1 nagy múlttal rendelkező olasz csapatánál, a Ferrarinál folytathatja tovább pályafutását.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (1)

  1. Visszajelzés: Mercedeses szakemberrel erősít a Ferrari alakulat | Formula1Tech Blog

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A kipufogórendszer kialakítása (Caterham, Maláj Nagydíj, 2012)
Készül a Caterham Renault CT01 új kipufogórendszere

A 2012-es szezonban bevezetett technikai szabálymódosítások nemcsak a mezőny „nagyobb” csapatainak jelent komoly kihívást, hanem a Red Bull Racingnél, vagy...

Hátsó légterelő szárny (Ferrari, Kínai Nagydíj, 2012)
Ferrari F2012: Módosított hátsó légterelő szárny

A Ferrari számára az idei szezon nem éppen az előzetes elvárások szerint alakult, annak ellenére is, hogy az időjárás által...

Előzési zóna (Bahreini Nagydíj, 2012)
Kijelölték a bahreini előzési zónát

Miután a tavalyi évben a Bahreinben eluralkodott belviszályok miatt nem látták biztonságosnak a Formula-1-es futam megrendezését, a száguldó cirkusznak mellőznie...

Close