Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Egy szakaszon lesz aktiválható a DRS Szingapúrban | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Egy szakaszon lesz aktiválható a DRS Szingapúrban

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.09.19. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,432
Előzési zóna (Szingapúri Nagydíj, 2012)

A Nemzetközi Automobil Szövetség a 2011-es nagydíjhoz hasonlóan az idei futamon is egyetlen egy szakaszon engedélyezi a DRS használatát (Fotó: FIA)

Az Olasz Nagydíjat követő, Szingapúrban megrendezésre kerülő lámpafényes futamon a tavalyi évben alkalmazott megoldáshoz hasonlóan szintén egyetlen egy szakaszon lehet majd aktiválni a versenyautók DRS mechanizmusát.

 

A Nemzetközi Automobil Szövetség döntése értelmében az utcai szakaszokat tartalmazó Marina Bay versenypályán tehát egyetlen egy olyan szakasz lesz meghatározva, ahol a pilóták a sportszabályzatban rögzített direktíváknak megfelelően működésbe hozhatják majd a hátsó légterelő szárny féklapjának dőlésszögét változtatni képes szerkezetet.

 

Az FIA a szingapúri versenypálya 5-ös és 7-es számmal jelölt kanyarjai közötti részt dedikálta előzési zónának. A DRS aktiválásához szükséges mérőpont pedig 230m-rel az 5-ös számmal jelölt kanyart megelőzően lesz elhelyezve, és az a pilóta, aki ennél a pontnál 1 másodpercnél kisebb távolságra halad az előtte autózó ellenfeléhez képest, az 5-ös kanyar csúcspontja után 35m-rel állíthatja majd laposabbra autójának hátsó légterelő szárnyát, amely a kisebb légellenállásnak köszönhetően nagyobb végsebességet képes biztosítani.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Hamilton boxgyakorlat közben (McLaren, Olasz Nagydíj, 2012)
Gumi- és boxtaktika elemzés: Olasz Nagydíj (2012)

Az Olasz Nagydíjnak otthont adó monzai versenypályát leginkább a sebesség templomaként szokták nevezni, ami a pálya karakterisztikája által megkívánt, alacsony...

Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)
Koreában ismét előkerülnek a szuperlágy gumik

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója az elmúlt napokban hivatalosan is bejelentette azon gumikeverékeit, amelyek a csapatok rendelkezésére állnak majd a soron...

Új motorburkolat (Mercedes, Magny-Cours teszt, 2012.09.13)
Mercedes W03: A DDRS hatékonyságát növelő motorburkolat

Az Olasz Nagydíjat követően Magny-Coursban megrendezésre került háromnapos tesztsorozat utolsó napján a Mercedes alakulat újabb aerodinamikai fejlesztést tett próbára. Miután...

Close