Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Egy mérőpont és két előzési zóna lesz Valenciában is | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Egy mérőpont és két előzési zóna lesz Valenciában is

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.06.21. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,160
Előzési zóna (Európa Nagydíj, 2011)

Kanadához hasonlóan az Európa Nagydíjon is a pálya két szakaszán lehet majd használni a Légellenállást Csökkentő Rendszert. © FIA

Az idei évben bevezetett DRS használatát illetően az FIA a legutóbb megrendezett Kanadai Nagydíjon egy újítással állt elő. A Formula-1 törvényhozó testületének is nevezett szövetség ugyanis először döntött úgy, hogy versenykörülmények között a pálya nem egy, hanem két szakaszán lehetett aktiválni a hátsó légterelő szárny dőlésszögét változtatni képes rendszert.

A montreali helyszínhez hasonlóan a hétvégén lebonyolításra kerülő Európa Nagydíjon sem lesz ez másként, miután az FIA hivatalosan is kijelölte a valenciai futamra szánt előzési zónák pontos helyét. A pilótáknak a 8-as számú kanyar előtt kell legalább 1 másodperces távolságra lenniük az üldözött vetélytárshoz képest, és ez esetben először a 10-es számmal jelölt kanyart követően 285 méterrel, majd második alkalommal pedig a 14-es kanyar után 35 méterrel vehetik majd igénybe az előzést segítő aerodinamikai eszközt.

A szabályok értelmében tehát, ha a versenyző az első előzési zónában a hátsó légterelő elem laposabb szárnyállása révén pozíciót tudott nyerni ellenfelével szemben, akkor is használhatja a DRS-t az azt követő, második előzési szakaszon, amellyel további előnyre tehet szert az előzőleg maga mögé utasított riválisának bánatára.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Az F1-es autó biztonsági öve
Az F1-es autó biztonsági öve (Videó)

Egy Formula-1-es versenyautó vezetése közben hatalmas nehézségi erők hatnak a pilótára. Éppen ezért fontos szerepet játszik a biztonsági öv használata,...

Pálya animáció (Európa Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Európa Nagydíj, 2011 (Videó)

A valenciai futamnak köszönhetően 2011-ben már második alkalommal rendeznek Formula-1-es versenyt spanyol földön. Mindamellett, hogy sokan kedvelik ezt az utcai...

Diffúzor (AT&T Williams, Spanyol Nagydíj, 2011)
Módosított diffúzorral készül a Williams Valenciára

A hétvégén megrendezésre kerülő Európa Nagydíjra a Williams alakulat további fejlesztésekkel készül. Ezek között jelentős szerepet tulajdonítanak a diffúzorral kapcsolatban...

Close