Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Egy extra készlet gumit kapnak a csapatok Kínában | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Egy extra készlet gumit kapnak a csapatok Kínában

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.14. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 957
Pirelli gumiabroncs színkódok (Pirelli, 2011.04.07)

A sanghaji futam pénteki napján egy garnitúra kísérleti gumival kalkulálhatnak majd a csapatok. © Pirelli

Az elmúlt héten megrendezett Maláj Nagydíj pénteki szabadedzésén a kísérleti gumiabroncsokból összesen két kemény keveréket biztosított a Pirelli a csapatok számára, hogy teszteljék azokat, de a program hatékonysága nem az előzetes elvárások szerint alakult. Éppen ezért a Formula-1 új gumibeszállítója úgy döntött, hogy a hétvégi Kínai Nagydíj első napján ezúttal egyetlen egy extra szett gumigarnitúra áll majd az alakulatok rendelkezésére, hogy kipróbálják azt, csakúgy, mint a szezonnyitó melbourne-i futamhétvége esetében is történt.

Melbourne-ben láthattuk, hogy ez a megoldás abszolút jól működik. Ezúton is azt szeretnénk, hogy a csapatok a lehető legtöbb időt töltsék majd el a pályán, hogy minél több hasznos információt gyűjthessük a gumiabroncsokkal kapcsolatban.” – nyilatkozta a Pirelli motorsport igazgatója, Paul Hembery.

Az előrejelzések szerint Sanghajban nem várható magas hőmérséklet, így még az sem elképzelhetetlen, hogy gondok lesznek a gumik megfelelő tapadásával. A szezonnyitó- és az azt követő malajziai futamot illetően a Pirelli egész jól kalkulált a várható kerékcserék számát illetően, viszont a soron következő kínai megmérettetéssel kapcsolatban várniuk kell a pénteki szabadedzésekig, hogy láthassák miként teljesítenek majd az olasz gumik.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)
Új kipufogórendszerrel próbálkozik a Williams Sanghajban

A nagy Formula-1-es múlttal rendelkező Williams alakulat számos újítással ruházta fel a 2011-es évre tervezett konstrukcióját. Ezek között előkelő helyet...

Előzési zóna (Kínai Nagydíj, 2011)
A hátsó egyenesben lesz használható a DRS Sanghajban

Az idei szezonban bevezetett menetközben állítható hátsó szárnyak több-kevesebb sikerrel, de bemutatkoztak az első két nagydíj alkalmával. A szezonnyitó melbourne-i...

Technikai követelmények (Kínai Nagydíj, 2011)
Technikai követelmények: Kínai Nagydíj (2011)

Szinte napra pontosan majdnem egy évet követően a Formula-1-es vándorcirkusz mezőnye újra visszatér Kínába, ahol a pilóták a Hermann Tilke...

Close