Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Egy előzési zóna lesz Silverstone-ban | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Egy előzési zóna lesz Silverstone-ban

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.06. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,319
Előzési zóna (Angol Nagydíj, 2011)

A szezon korábbi két versenyével ellentétben, a DRS használatára az Angol Nagydíjon ismét egyetlen egy előzési zóna áll majd a pilóták rendelkezésére. © FIA

Az idei szezonban bevezetett szabálymódosítások közül az egyik leghangsúlyosabbnak a pilóta által menetközben állítható hátsó légterelő szárny nevezhető. A Légellenállást Csökkentő Rendszernek, rövidebben DRS-nek is nevezett egység használatát érintően a Kanadai Nagydíjon változtatott jelentősebb mértékben a Nemzetközi Automobil Szövetség. A Formula-1-es regulákért felelős szervezet ugyanis először döntött úgy, hogy versenykörülmények között a montreali futamot megelőző gyakorlattal ellentétben a pálya nem egy, hanem két szakaszán lehetett aktiválni a hátsó légterelő szárny dőlésszögét változtatni képes rendszert. A kanadai eseményhez hasonlóan az azt követő Európa Nagydíjra vonatkozóan is hasonló volt a helyzet.

Az előzőekben említett versenyhelyszínekkel ellentétben azonban a soron következő Angol Nagydíjjal kapcsolatban az FIA úgy döntött, hogy visszatér az eredeti szabályozáshoz, miszerint a silverstone-i aszfaltcsíkon is már csak egyetlen egy előzési zóna szolgál majd a DRS használatára. A szövetség határozatának értelmében tehát a DRS aktiválásához szükséges mérőpontot a hármas számmal jelzett, Village kanyart megelőző féktáv előtt jelölik ki, míg a szárnymozgató mechanizmust a négyes számmal illetett Loop kanyart követően lehet majd használatba venni. Ez pedig azt is jelenti egyben, hogy az a versenyző, aki a szabálykönyvben megadott feltételeknek megfelel, és aktiválhatja majd a DRS-t, az a Wellington egyenes teljes hosszában kiélvezheti annak előnyét.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A Formula-1-es autó biztonsági cellája
A Formula-1-es autó biztonsági cellája (Videó)

A Formula-1-es versenyautóban egy ún. biztonsági cella veszi körül a pilótát, amelyet angol szakszóval monocoque-nak is neveznek. Feladata, hogy megfelelő...

Karun Chandhok (Team Lotus, Kemble teszt, 2011.07.04)
Kétnapos tesztsorozatot végzett a Lotus csapat

A Lotus Renault GP alakulathoz hasonlóan a Team Lotus is egyenesvonalú tesztet végzett a hétvégén megrendezésre kerülő Angol Nagydíjra történő...

Jerome d Ambrosio (Virgin Racing, Török Nagydíj, 2011)
A McLaren technikai partnerként segíti a Virgin fejlesztéseit

Hozzávetőlegesen egy hónappal ezelőtt a Marussia Virgin Racing életében bekövetkezett jelentős változás, miszerint a fejlesztési folyamatokat irányító Nick Wirthtől megváltak,...

Close