Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Egy előzési zóna és kisebb módosítások a brazil pályán | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Egy előzési zóna és kisebb módosítások a brazil pályán

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.11.22. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,010
Előzési zóna (Brazil Nagydíj, 2012)

Az FIA nem változtatott a 2011-es évben alkalmazott előzési zónán (Fotó: FIA)

A Formula-1 2012-es világbajnoki szezonja az elkövetkező hétvégén megrendezésre kerülő Brazil Nagydíjjal ér majd véget.

 

Az interlagosi versenypályán lebonyolításra kerülő futamon a pilótáknak a különleges igénybevételt jelentő, óramutató járásával ellentétes irányban kell teljesíteni a 71 körös versenytávot. A tavalyi Brazil Nagydíjhoz hasonlóan ezúttal is egyetlen egy előzési zóna lesz kijelölve a vasárnapi futamra, amelynek a mérő- és aktiválási pontján nem változtatott a Nemzetközi Automobil Szövetség.

 

A DRS mechanizmus működtetéséhez az FIA a 2-es számmal rendelkező kanyar csúcspontjában helyezi majd el a mérőpontot, míg a szárnymozgató szerkezet működtetésére a 3-as számú kanyar kijárati pontját megelőzően 133m-rel lesz lehetőség. Az a pilóta pedig, aki az előzőekben említett detektálási ponton 1 másodpercnél közelebb halad az előtte autózó ellenfeléhez képest, a 3-as és a 4-as kanyarok között lévő egyenesben állíthatja majd laposabbra az autójának hátsó légterelő szárnyát a nagyobb végsebesség elérésének érdekében.

 

A futam rendezői az idei évre kisebb módosításokat végeztek a pályát illetően. Ennek megfelelően új védőhálót telepítettek a DRS zóna helyszínéül szolgáló, a 3-as és a 4-es számú kanyarok között húzódó egyenes pályaszakasz mindkét oldalán. Mindezek mellett új szegélykövek kerültek a 15-ös kanyar csúcspontjához, és a boxutca bejáratánál lévő fal végénél lévő gumifalat is megerősítették.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Gázpedál pozíció érzékelő (Gill Sensors, 2012)
Mi okozhatta a gázpedál hibáját Button autójában? (+Videó)

A 2012-es szezon utolsó előtti állomásán, a vadonat új építésű austini aszfaltcsíkon a McLaren alakulat brit pilótája technikai problémával kellett,...

Első szárny flexibilitás teszt (Ferrari, Török Nagydíj, 2011)
Szigorodik az első szárnyak rugalmassági vizsgálata 2013-ban

A 2012-es Formula-1-es szezon sem volt mentes a flexibilis légterelő szárnyak körüli viták tekintetében. Egy F1-es versenyautó megfelelő menetteljesítményéhez önmagában...

Hátsó légterelő szárny (Red Bull Racing, Amerikai Nagydíj, 2012)
Red Bull Renault RB8: A diffúzor és a hátsó szárny összhangja

A Red Bull Racing csapat az Amerikai Nagydíjra összeállított aerodinamikai csomag részeként egy módosított hátsó légterelő szárnyat is pályára vitt....

Close