Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Dupla előzési zóna vár a szezonnyitó résztvevőire | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Dupla előzési zóna vár a szezonnyitó résztvevőire

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.03.11. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,971
Előzési zóna (Ausztrál Nagydíj, 2012)

A 2012-es melbourne-i futamon két ponton lehet majd aktiválni a pilótáknak az előzést elősegítő DRS-t. © FIA

A Formula-1 2012-es idénye hamarosan kezdetét veszi a következő héten megrendezésre kerülő Ausztrál Nagydíjjal. A tavalyi évben bevezetett, a pilóta által menet közben állítható hátsó légterelő szárny jól vizsgázott a 2011-es év futamain. Egyes versenyeken egy előzési zóna került kijelölésre, míg akadtak olyan nagydíjak is, ahol a pilóták az adott pályának két különböző szakaszán állíthatták laposabbra a hátsó szárnyat.

A jelenlegi információk szerint az Albert Parkban megrendezésre kerülő Ausztrál Nagydíjon a tavalyi évvel ellentétben nem egy, hanem két helyen is ki lehet majd használni a DRS nyújtotta előnyöket. Ennek megfelelően a mérőpont kijelölésére a 14-es számmal jelölt kanyar bejáratánál kerül majd sor. Az a versenyző pedig, aki az előzőekben említett detektálási ponton 1 másodpercnél közelebb halad az előtte autózó riválisához, először a célegyenes elején, a 16-os kanyar kijáratánál, majd azt követően pedig a 2-es kanyarívet követő szakaszon hozhatja majd működésbe a hátsó légterelő szárny dőlésszögének változtatására rendszeresített mechanizmust, amely a lecsökkent légellenállásnak köszönhetően az előzés megkönnyítéséhez nagyobb sebesség elérését teszi lehetővé.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Dupla előzési zóna vár a szezonnyitó résztvevőire, 5.0 out of 5 based on 1 rating


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A Sauber Ferrari C31 felkészítése a tesztre
A Sauber Ferrari C31 felkészítése a tesztre (Videó)

Egy Formula-1-es versenyautó tesztre, vagy akár a versenyre történő felkészítése rendkívül összetett folyamatokat igényel. A csapaton belül dolgozó szerelőknek és...

Új oldaldoboz és kipufogórendszer (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2012.03.03)
A „B”-változatú RB8-as készen áll Melbourne-re

A március első napjaiban megrendezett barcelonai tesztsorozat alkalmával a Red Bull Racing alakulat egy alaposan átalakított RB8-as konstrukcióval rukkolt elő....

Új kialakítású kipufogórendszer (Ferrari, F2012 bemutató, 2012.02.03)
Gondban a Ferrari: Át kell tervezni az F2012-őt

A Ferrari alakulat nem igazán elégedett az F2012-es névre hallgató konstrukció szezon előtti tesztsorozatokon nyújtott teljesítményével. A maranellói gárda meglehetősen...

Close