Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Brawn élesen bírálta a Mercedes szimulátorát | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Brawn élesen bírálta a Mercedes szimulátorát

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.30. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,077
Ross Brawn (Mercedes GP Petronas F1 Team, Japán Nagydíj, 2010.10.10)

A Pirelli gumikra történő átállás miatt jelentős előnyt jelenthet a szimulátorokban szerzett tapasztalat is. © Mercedes GP Petronas F1 Team

A Mercedes Formula-1-es alakulatának vezetője egy korábbi nyilatkozatában elmondta, hogy a csapat pilótái által használt szimulátor nem éppen a mai kor elvárásainak megfelelő, ami bizonyos szinten hátráltathatja a versenyzőik felkészülését. Ross Brawn hozzátette továbbá, hogy már folyik a munka a rendszer továbbfejlesztését illetően, de azt már határozottan kijelentette, hogy 2012-ig még biztosan a jelenlegi eszközökkel kell boldogulniuk.

A Mercedes alakulat hétszeres világbajnoka, Michael Schumacher már korábban elmondta, hogy gyomorémelygése miatt nem igazán kedveli a szimulátorokat. Ezt még csak tetőzi, hogy a csapat által használt rendszer nem tartozik a legkorszerűbbek közé, így a nagy tapasztalattal rendelkező német sem tudott a használatával kellőképpen fejlődni.

Minden bizonnyal, ha több időt tudott volna eltölteni a szimulátor használatával, talán jobban meg tudta volna ismerni a gumiabroncsok jellemzőit. Azt hiszem azt is egyértelműen ki lehet jelenteni, hogy a rendszer annak korszerűtlensége miatt nem igazán tudott Schumacher segítségére lenni ebben.” – nyilatkozta Ross Brawn.

A Mercedes GP technikai szakembere továbbá, hogy a szimulátorukat a Daimler igyekszik továbbfejleszteni.

Többször is előfordult, hogy nem volt tisztában azzal, hogy a gumiabroncsok miként fognak viselkedni bizonyos szituációkban.” – utalt ezzel Brawn a hétszeres világbajnokra. „Abban az időben, amikor a Michelin gumikról a Bridgestone-ra kellett átállni, olyan tapasztaltabb versenyzőknek is komoly gondot jelentett a változás, mint Fernando Alonso. A következő szezonban pedig ismét egy új gyártó abroncsait kell majd használnunk, és biztos vagyok benne, hogy a Pirellivel kapcsolatban is hasonló lesz a helyzet.” – tette hozzá Ross Brawn.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
FIA teszt (Kanadai Nagydíj, 2010.06.12)
A Ferrari új karosszériája átment a törésteszten

Egyes sajtóbeszámolók szerint a Ferrari csapat által a 2011-es szezonban használni kívánt új karosszéria sikeresen teljesítette az FIA által előírt...

Az autó felkészítése (Hispania Racing Team, Bahrain Nagydíj, 2010.03.12)
A Hispania mérnöke megkérdőjelezte a KERS előnyeit

Mindamellett, hogy a 2011-ben érvénybe lépő új technikai szabályok értelmében ismét visszatér a Formula-1-be a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer, a...

Lotus Renault festés (Lotus Renault GP, 2010.12.08)
Január elején érkezik a Lotus Renault

Ahogyan az a Formula-1-es csapatok életében általában lenni szokott, a következő szezonra szánt új versenyautójuk bemutatóját, ill. első hivatalos pályatesztjét...

Close