Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Biztonsági okokból adták fel a versenyt a Hispania pilótái | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Biztonsági okokból adták fel a versenyt a Hispania pilótái

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.10. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,130
Az autók felkészítése (Hispania Racing Team, Maláj Nagydíj, 2011.04.07)

A szezonnyitó melbourne-i futammal ellentétben Malajziában már rajthoz tudtak állni a HRT pilótái. © Hispania Racing Team

A Hispania Racing alakulat idei szereplésének, és az új autójuk elkészítésével kapcsolatban ismert anyagi nehézségeik ismeretében úgy vélem pozitívan zárták a hétvégén megrendezett Maláj Nagydíjat. Azután, hogy a szezonnyitó melbourne-i versenyen a 107%-os szabály miatt még csak rajthoz sem tudtak állni, a sepangi időmérőn nyújtott teljesítményük mindenképpen előrelépésnek tekinthető. Mondom ezt annak ellenére, hogy el tudtak ugyan indulni az 56 körös maláj versenyen, de sajnos idő előtt be kellett, hogy fejezzék a futamot.

A csapat indiai pilótája, Narain Karthikeyan 14 kör teljesítését követően volt kénytelen feladni a versenyt, miután a hűtővíz felmelegedése miatt a csapatvezetés úgy döntött, hogy a motor megkímélése érdekében inkább végleg kihívják pilótájukat a boxba.

A másik F111-es konstrukcióval szereplő Vitantonio Liuzzinak is biztonsági okokból kellett kiállnia a versenyből, miután az olasz pilóta rendre úgy érezte, hogy a pálya minden egyes szakaszában csúszkál alatta az autó. A problémát természetesen a csapat is észlelte, és a hiba elhárítása érdekében több ízben is behívták őt a boxba, de a hátsó légterelő szárny sérülését nem tudták volna rövid idő alatt orvosolni. Éppen ezért a Hispania helyi irányítása úgy döntött, hogy a 48-dik körig eljutott pilótájukat is kihívják a versenyből.

A HRT tehát ígéretesen kezdte a Maláj Nagydíjat, és a kezdeti gondjaik ismeretében azt hiszem bíztató tempót tudtak diktálni. Bízzunk benne, hogy a jövő héten megrendezésre kerülő Kínai Nagydíjon nagyobb szerencsével járnak majd.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Fernando Alonso (Ferrari, Maláj Nagydíj, 2010.04.04)
A Ferrari lemásolja a Red Bull-ok első szárnyát

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat követően a Red Bull Racing csapatot egyre többen kezdték támadni, miután úgy vélték, hogy Sebastian Vettel...

Diffúzor (McLaren, Maláj Nagydíj, 2011)
McLaren Mercedes MP4-26: Továbbfejlesztett diffúzor

A McLaren csapat a téli tesztidőszakban több alkalommal is szembesült az MP4-26-os konstrukció kipufogórendszerét érintő problémákkal, ami miatt a wokingiak...

Kipufogó (Ferrari, Maláj Nagydíj, 2011)
Ferrari 150 Italia: Módosított kipufogórendszer

Ahogyan az már a tavalyi évben is megfigyelhető volt – és ez a tendencia természetesen folytatódik az idei szezonban is-,...

Close