Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Bizonytalan a fejlesztéseket illetően a Force India | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Bizonytalan a fejlesztéseket illetően a Force India

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.17. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,238
Motorhome (Force India, Török Nagydíj, 2011)

A Spanyol Nagydíj pénteki szabadedzésén a fejlesztések további tesztelésére lesz szükség a Force India részéről. © Force India F1 Team

A Force India alakulat egyelőre még nem áll a helyzet magaslatán a fejlesztéseket illetően, legalábbis az egyik nyilatkozatukból ez derült ki. Elmondásuk szerint ugyanis még nem biztosak benne, hogy a folyamatban lévő újításaik közül melyeket fogják bevetni a soron következő Spanyol Nagydíjon, de várható, hogy a szabadedzéseken azért pályára visznek ezek közül néhányat.

A két héttel ezelőtti isztambuli versenyhétvége első napján teszteltek ugyan egy új kivitelű első légterelő szárnyat, de az esős időjárás okozta nehézségek miatt nem igazán tudtak elegendő tapasztalatot szerezni a módosítás hatásairól. A csapat vezetője, Vijay Mallya elmondása szerint a leginkább reálisnak tűnő ütemezés az a számukra, hogy a fejlesztéseiket versenykörülmények között majd csak a Monacói Nagydíjon fogják próbára tenni.

Véleményem szerint a barcelonai szabadedzések kiváló lehetőséget nyújtanak majd a Force Indiának ahhoz, hogy az újításaikkal minél több tesztkilométert megtegyenek, és az így szerzett adatok birtokában már pontosabb elemzéseket tudnának elvégezni a jövőre vonatkozóan.

A Formula-1 jelenlegi sportszabályzata ugyanis rendkívül szigorúan rendelkezik a szezon alatti tesztlehetőségeket illetően, így ennek ellensúlyozásaként rendkívül fontos, hogy a csapatok a nagydíjhétvégék edzésein minél alaposabb módon ki tudják próbálni a folyamatban lévő fejlesztéseiket.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Nico Rosberg (Mercedes, Ausztrál Nagydíj, 2011)
Új kipufogórendszer és „flexibilis” első szárny a Mercedesnél

A Mercedes GP alakulat által kiadott információk szerint a hétvégén megrendezésre kerülő Spanyol Nagydíjon viszik pályára a W02-es konstrukció újratervezett...

Jenson Button (McLaren Mercedes, Barcelona teszt, 2011.03.08)
Az Isztambulban mellőzött fejlesztések újra előkerülnek a McLarennél

Az egy héttel ezelőtt megrendezett Török Nagydíjon a McLaren Mercedes alakulat nem tudta mindazon fejlesztéseit pályára vinni, amelyeket eredetileg szeretett...

Az autó beállítása (Sauber F1 Team, Ausztrál Nagydíj, 1. szabadedzés, 2011.03.25)
Átfogó fejlesztésekkel készül erősíteni a Sauber

A világbajnoki sorozat következő megmérettetésére, a spanyol Nagydíjra a Sauber F1 Team átfogó aerodinamikai fejlesztéseket ígér. A svájci gárda technikai...

Close