Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Bízik az új szabályokban a Red Bull csapatvezetője | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Bízik az új szabályokban a Red Bull csapatvezetője

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.15. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,249
Christian Horner (Red Bull Racing, Olasz Nagydíj, 2010.09.11)

A Red Bull Racing csapatvezetője szerint a KERS visszatérése és a menetközben állítható hátsó szárny megkönnyíti majd az előzéseket. © Red Bull Racing

A 2010-es évben világbajnoki címet szerzett Red Bull Racing istálló csapatvezetője, Christian Horner bizakodásának adott hangot a soron következő szezonra bevezetett új technikai szabályokkal kapcsolatban. Véleménye szerint a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer visszatérése és a menetközben állítható hátsó légterelő szárny alkalmazása révén mozgalmasabb futamok várhatóak.

Véleményem szerint a bevezetett újítások révén könnyebb lesz majd az előzések kivitelezése, de mindemellett a KERS, az állítható hátsó szárny és még a sok kisebb apróság miatt sok mindenre oda kell majd figyelnie a pilótáknak. Ugyanakkor technikailag nagy kihívás elé állítja mindez a mérnököket, ami remélhetőleg növelni fogja a versengést a csapatok között.” – nyilatkozta Christian Horner.

Az angol csapatvezető kifejtette véleményét a 2013-as motorszabályokról is. Horner rendkívül fontosnak tartja, hogy a Formula-1 továbbra is vonzó sportág maradjon a szurkolók számára, és véleménye szerint ehhez mindössze két jellemző paramétert kell mindvégig megőrizni: a gyorsaságot és a motorok jellegzetes hangját.

Biztos vagyok benne, hogy a nézők nem szívesen fogadnák a halk motorokat. A Formula-1 a sebességről és a vele együtt járó hanghatásokkal jár, és szerintem ezen összetevők megléte rendkívül lényeges. Fontos, hogy ennek a modern világnak a változásait a motorok fejlesztési üteme is lekövesse, de mindezt úgy, hogy az F1 továbbra is megőrizze, vagy ami még ennél is jobb, tovább növelje eddigi népszerűségét.” – tette hozzá a Red Bull Racing csapatvezetője.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Lewis Hamilton (McLaren Mercedes, Abu Dzabi Nagydíj, 2010.11.12)
Megbízhatósági gondok a McLarennél?

A McLaren Mercedes alakulat technikai igazgatójaként tevékenykedő Paddy Lowe egy korábbi interjújában elmondta, hogy az eredeti terveik szerint a 2011-es...

Lewis Hamilton (McLaren Mercedes, Bahreini Nagydíj, 2010.03.12)
Bízik a mozgatható szárnyban a McLaren

A McLaren alakulat szakemberei nem értenek egyet a Ferrari által képviselt véleménnyel, a 2011-es évben bevezetésre kerülő, menetközben mozgatható hátsó...

Mercedes GP W01 bemutató (Mercedes GP Petronas F1 Team, Stuttgart, 2010.01.25)
Az első tesztre a Mercedes is elkészül az új autóval

A Formula-1-es mezőnyben helyet foglaló Mercedes GP Petronas F1 Team hivatalosan is bejelentette, hogy a 2011-es évre tervezett MGP W02-es...

Close