Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Az új szervokormány gyógyír lehet Trulli problémáira | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Az új szervokormány gyógyír lehet Trulli problémáira

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.19. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,685
Kormánykerék (Team Lotus, Kanadai Nagydíj, 2011)

A Lotus olasz pilótája úgy véli, hogy eddigi gyengébb szerepléséért autójának szervokormánya okolható. © Team Lotus

A Team Lotus csapatában versenyző Jarno Trulli részéről az idei éven már nem egyszer lehetett arról hallani, hogy nem igazán elégedett a T128-as szervokormányával kapcsolatban. Az olasz pilóta elmondása szerint ez a legfőbb oka annak, hogy szinte rendszeresen csapattársa, Heikki Kovalainen teljesítményéhez képest rosszabbul szerepel.

A csapat által kiadott legutóbbi információ szerint úgy tűnik, hogy Trulli panaszkodása nem teljesen alaptalan. Az angol istálló technikai igazgatója, Mark Smith elmondása szerint egy teljesen új fejlesztésű szervokormányt bocsátanak majd hamarosan Trulli rendelkezésére, amelyre a csapat tervei szerint a nürburgringi versenyt követő Magyar Nagydíjon kerülhet majd sor.

De hogy ezzel valóban megoldódnak-e az olasz pilóta eddigi problémái, egyelőre továbbra is kérdés marad.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Az új szervokormány gyógyír lehet Trulli problémáira, 5.0 out of 5 based on 2 ratings


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (2)

  1. Szerző: Speed | 2011.07.20. - 01:38

    “A Team Lotus csapatában versenyző Jarno Trulli részéről az idei éven már nem egyszer lehetett arról hallani, hogy nem igazán elégedett a T128-as szervokormányával kapcsolatban”

    Igazából nem tudok olyat mondani,amit Trulli dicsért volna.Ő tipikusan az a versenyző,aki minden egyes dologért sír egy-két sort.
    Ettől függetlenül ez a cikk is 5 csillagot érdemel.

    • Szerző: Papp István | 2011.07.20. - 07:25

      Szia!

      Őszintén szólva ilyen tekintetben nem követem teljes egészében az eseményeket. Ennek ellenére viszont emlékszem olyan pilótára, aki valóban hírhedt volt az örökös elégedetlenkedéseit illetően, miközben a csapattársa a tőle- és az autójától elvárható módon teljesített.

      A cikk értékelését pedig nagyon szépen köszönöm! ;-)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)
Új első- és hátsó szárnyat visz a Williams a Nürburgringre

A 2011-es Formula-1-es világbajnoki sorozat 10-dik állomásaként megrendezésre kerülő Német Nagydíjon a Williams csapat további fejlesztésekkel próbál majd erősíteni az...

Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Barcelona teszt, 2011.03.08)
Tartósabb lágy gumit tesztel majd a Pirelli a Nürburgringen

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli új specifikáció szerint elkészített lágy keverékű gumiabroncsot biztosít majd a csapatoknak a hétvégén megrendezésre...

Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)
Változnak a hátsó gumiabroncsok 2012-ben

Az idei szezonban a Bridgestone-t leváltó Pirelli motorsport igazgatója, Paul Hembery az Angol Nagydíjat követően arról számolt be, hogy a...

Close