Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Az új Hispania az utolsó teszten léphet pályára | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Az új Hispania az utolsó teszten léphet pályára

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.25. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 970
Az autó felkészítése (Hispania Racing Team, Bahrain Nagydíj, 2010.03.12)

A 2011-es év első tesztelésén még a tavalyi autóval lép pályára a Hispania csapata, de terveik szerint az utolsó teszten már ott lesz az új konstrukció. © Hispania Racing Team

A tavalyi évben debütált Hispania Racing Team minden előzetes tesztelés nélkül vágott neki az elmúlt 2010-es szezonnak, és sajnálatos módon nem is igazán tudtak maradandót alkotni. A csapat vezetősége ezúttal úgy kalkulál, hogy a soron következő idény előtti utolsó tesztsorozaton vinné pályára a 2011-es évre tervezett új konstrukcióját.

Mindazonáltal, hogy egyelőre még késik az új négykerekű bemutatkozása, a Hispania mégis ott lesz majd a hamarosan kezdődő első hivatalos tesztelésen, de még a tavalyi autóval. A tervek szerint a spanyol alakulat új autójának bemutatójára március 3-án fog sor kerülni.

Az első tesztsorozat alkalmával még a 2010-es évben használt autónkkal fogjuk megkezdeni a munkát, de miután készen leszünk a legújabb szerzeményünkkel, azonnal pályára fogjuk vinni. A tervünk az, hogy a 2011-es modell Bahreinben fog bemutatkozni a nagyközönségnek.” – nyilatkozta a Hispania Racing Team csapatvezetője, Colin Kolles. A csapatvezető egyelőre semmi részletet nem árult el az F111-es konstrukcióról, annyit azonban elmondott, hogy a tavalyi évben használt kivitelhez képest teljesen új autót építettek. Az új konstrukció megalkotása Geoff Willis technikai igazgató és Paul White főtervező által irányított, mintegy 40 mérnökből álló csapat munkájának eredménye.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Az FIA kiáll az új szabályok mellett

A Formula-1-et figyelemmel kísérők számára már-már megszokottá vált, hogy a sport szabályalkotói minden egyes szezonra több-kevesebb módosítással rukkolnak elő a...

Timo Glock (Virgin Racing, Brazil Nagydíj, 2010.11.07)
A második teszt előtt mutatják be a Virgin új autóját

A Formula-1 2010-es évében debütáló Virgin Racing által kiadott közleményből kiderült, hogy a csapat ott lesz ugyan a február 1-én...

Red Bull Racing RB6 bemutató (Valencia, 2010.02.10)
Az új Red Bull is az első tesztnapon mutatkozik be

A tavalyi szezont világbajnoki címmel záró Red Bull Racing alakulat hivatalosan is bejelentette, hogy a 2011-es évre tervezett RB7-es névre...

Close