Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Az FIA tovább könnyíti az előzéseket Abu Dhabiban | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Az FIA tovább könnyíti az előzéseket Abu Dhabiban

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.11.02. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,095
Előzési zóna (Abu Dhabi Nagydíj, 2012)

A tavalyi megoldáshoz képest az első előzési zóna 80m-rel hosszabb lesz a 2012-es Abu Dhabi Nagydíjon (Fotó: FIA)

A tavalyi évben megrendezett nagydíjhoz hasonlóan a Nemzetközi Automobil Szövetség ezúttal is két különálló előzési zónát határozott meg a november első hétvégéjén megrendezésre kerülő Adu Dhabi Nagydíjat illetően.

 

A 2012-es világbajnoki sorozat legutóbbi, indiai állomásához hasonlóan az FIA a gyakoribb előzések, és ezzel együtt egy izgalmasabb futam lebonyolításának reményében alkalmazza a Yas Marina versenypályán is a két különálló mérési- és aktiválási ponttal rendelkező DRS-zónákat.

 

Az első előzési szakaszhoz tartozó időmérő pontot 40m-rel a 7-es számú kanyar elé dedikálta a Formula 1 törvényhozó testülete, míg a második előzési zóna mérőpontja a 9-es kanyar után 50m-rel lett meghatározva. A mezőny azon pilótája pedig, aki az előzőleg említett mérőpontokon a sportszabályzatban meghatározott 1 másodperces időlimiten belülre tud kerülni az előtte haladó ellenfeléhez képest, a 7-es kanyart követően 390m-rel, valamint a 10-es számmal rendelkező pályaív csúcspontját követően aktiválhatja majd a hátsó légterelő szárny dőlésszögét változtatni képes mechanizmust, amely az így elérhető kisebb közegellenállásnak köszönhetően nagyobb sebesség elérését teszi lehetővé, megkönnyítve ezzel az előzési manőverek kivitelezését.

 

A 2011-es évben alkalmazott előzési zónákhoz képest ezúttal a Nemzetközi Automobil Szövetség annyiban tért el, hogy a Yas Marina versenypálya első DRS-szakasza 80m-rel hosszabb lett, amely vélhetően segíteni fogja majd az előzések kivitelezését.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer, KERS (Magneti Marelli, 2012)
A 2014-es motorformula és az első hardverelemek ismertetése

Mint ismeretes, a 2014-es szezon jelentős változásokat tartogat a Formula-1 számára, miután a Nemzetközi Automobil Szövetség által megalkotott technikai szabályok...

Az austini pálya látképe (Amerikai Nagydíj, 2012)
Technikai előrejelzés: Austin, az új amerikai álom (+Videó)

A 2007-es évet követően az idén a Formula-1 mezőnye újra visszatérhet az Amerikai Egyesült Államokba. Ezúttal viszont nem a jó...

Az F2012 vizsgálata a szélcsatornában (Ferrari, 2012)
A Ferrari is saját DDRS-t fejleszt?

A Ferrari alakulat számára az F2012-es konstrukció aerodinamikai fejlesztései nem éppen az előzetes elvárások szerint alakultak az idei szezon során....

Close