Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Az FIA pontosított az austini előzési zónán | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Az FIA pontosított az austini előzési zónán

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.11.15. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,765
Előzési zóna (Amerikai Nagydíj, 2012)

Az austini versenypálya hátsó, hosszú egyenesében lehet majd menet közben a futamon laposabbra állítani a versenyautók hátsó légterelő szárnyát (Fotó: FIA)

A 2012-es Formula-1-es világbajnoki sorozat utolsó előtti állomásaként az amerikai kontinensre látogat a száguldó cirkusz mezőnye. A híres német építész, Hermann Tilke által tervezett Circuit of the Americas versenypálya egy teljesen új, és a pilóták, valamint a csapatok számára ismeretlen helyszínt jelent.

 

Az előzések megkönnyítése és a verseny izgalmainak fokozása érdekében a Nemzetközi Automobil Szövetség alaposan átgondolta, hogy a pálya mely szakaszán kívánja engedélyezni a menet közben állítható hátsó légterelő szárnyak használatát. Az FIA végül úgy döntött, hogy az austini ring hátsó, és egyben leghosszabb egyenesében jelöli ki az előzési szakaszt.

 

A Formula-1 törvényhozó testületének határozata értelmében tehát az a pilóta, aki a 10-es számmal rendelkező kanyart követően 150m-rel 1 másodpercnél közelebb tud kerülni az általa üldözött ellenfeléhez képest, a 11-es számú hajtűkanyar után 320m-rel aktiválhatja majd az autó hátsó légterelő szárnyának dőlésszögét változtatni képes mechanizmust, amely az így nyerhető kisebb légellenállásnak köszönhetően nagyobb sebesség elérését teszi lehetővé, megkönnyítve ezzel az előzés végrehajtását.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Az FIA pontosított az austini előzési zónán, 5.0 out of 5 based on 1 rating


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Renault RS27 motor (Renault, Jerez teszt, 2012.02.06)
Két csapat is motorváltást tervez 2014-re

A 2014-es év jelentős változásokat tartogat a Formula-1 számára, miután a Nemzetközi Automobil Szövetség egy merőben új motorformulát fog majd...

HANS (2012)
HANS: Az F1-es autó légzsákja (Videó)

A HANS-nek nevezett felszerelés a fejet és a nyakat védi meg egy baleset során. Kilenc évvel ezelőtt vezették be ennek...

F1-es versenyzői overall FIA teszt (2012)
Az F1-es versenyzői overall (Videó)

A Formula-1-ben használatos versenyzői overallok akár az 1000°C-os hőmérsékletnek is ellenállnak, amely jóval melegebb, mint az égő üzemanyag. Az FIA...

Close