Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Az FIA meghatározta a Hungaroring előzési zónáját | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Az FIA meghatározta a Hungaroring előzési zónáját

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.26. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,339
Előzési zóna (Magyar Nagydíj, 2011)

A Nemzetközi Automobil Szövetség döntésének értelmében a 26-dik Magyar Nagydíj futamán a célegyenesben lehet majd aktiválni a DRS-t. © FIA

A hétvégén megrendezésre kerülő, immáron 26-dik Magyar Nagydíjjal kapcsolatosan a Nemzetközi Automobil Szövetség kijelölte a DRS használatára szánt előzési zónát.

A legutóbbi nürburgringi versenyhez hasonlóan ezúttal is egyetlen egy pályaszakasz, mégpedig a Hungaroring célegyenese lesz az a rész, ahol a pilóták a technikai szabályzatnak megfelelően aktiválhatják majd a hátsó szárnyat mozgató mechanizmust.

A magyarországi versenypályán köztudottan nehéz az előzések kivitelezése, éppen ezért a futam eredményének szempontjából kulcsfontosságú lehet az időmérőn elért rajtpozíció. A verseny közben azonban leginkább megfelelő féktávokkal, és jó ütemben végzett kigyorsításokkal lehet igazán tempóelőnyt szerezni. Az idei évben bevezetett DRS-sel további eszköz került tehát a pilóták kezébe, hogy a kijelölt előzési zónában sikeres pozícióharcot tudjanak folytatni a jobb helyezés reményében.

A magyarországi aszfaltcsík utolsó, 180°-os kanyarjának bejárata előtt lesz a mérési pont, ahol a pilótának 1 másodpercen belül kell haladnia a megelőzni kívánt ellenfele mögött ahhoz, hogy azt követően a kanyar csúcspontját követő 70m után aktiválhassa majd a DRS-t. A laposabb szárnyállás, illetve a kisebb dőlésszöggel rendelkező hátsó szárny adta sebességtöbbletet egészen a célegyenes végéig lehet majd kihasználni.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pálya animáció (Magyar Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Magyar Nagydíj, 2011 (Videó)

A 2011-es Magyar Nagydíj immáron a 26-dik alkalommal hozza el a Formula-1-es vándorcirkuszt a Hungaroringre. Annak ellenére, hogy a magyarországi...

Első légterelő szárny ballaszt (Hispania Racing Team, Ausztrál Nagydíj, 2010)
Ballaszt alkalmazása az első légterelő szárnyban

A Formula-1 technikai szabályzatában a tavalyi évben bevezetett módosításának megfelelően a versenyautók első gumiabroncsainak korábbi 270mm széles futófelületét le kellett...

Formula1Tech Blog ajánló (Google '+1 gomb')
Lájkolj a Google segítségével

Ezúttal a Formula1Tech Bloggal kapcsolatban elvégzett kisebb változtatásról szeretnélek Benneteket tájékoztatni, és egyben buzdítani annak használatára is. Az elmúlt években...

Close