Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Az Eau Rouge szakaszon tilos lesz a DRS használata | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Az Eau Rouge szakaszon tilos lesz a DRS használata

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.08.27. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,668
Előzési zóna (Belga Nagydíj, 2012)

A tavalyi Belga Nagydíjon a DRS használatát érintő óvintézkedés a 2012-es évben sem marad el (Fotó: FIA)

A közel egy hónapig tartó nyári szünetet követően a száguldó cirkusz mezőnye az Ardennekben húzódó Spa-Francorchamps versenypályán folytatja majd tovább a küzdelemsorozatot. A tavalyi évhez hasonlóan a Nemzetközi Automobil Szövetség ezúttal sem változtatott az álláspontján, így ennek megfelelően ismét egy extra óvintézkedést fognak alkalmazni a DRS mechanizmus használatával kapcsolatban.

Annak ellenére, hogy a technikai szabályzatban rögzített sorok értelmében a szabadedzések és az időmérő során a pálya bármely szakaszán lehet aktiválni a hátsó légterelő szárny dőlésszögét változtatni képes szerkezetet, biztonsági elővigyázatosság miatt az FIA újra kivételt tesz. A belgiumi versenypálya leghíresebb kanyarjában, az Eau Rouge-ban egyáltalán nem lehet majd használni a DRS-t aktiváló rendszert, mivel a spái pálya ezen pontján történő áthajtáskor balesetveszélyes lehet a csökkentett leszorító erővel történő száguldás.

A Belga Nagydíj versenynapjára vonatkozóan pedig a Formula-1 törvényhozó testülete úgy határozott, hogy az előzési zóna mérőpontját a 235m-rel a kettes számmal rendelkező pályaívet megelőzően helyezik el, és az a pilóta, aki 1 másodpercen belül halad az előtte lévő ellenfeléhez képest, a négyes számmal ellátott kanyart követően 270m-rel aktiválhatja majd a DRS-t. A laposabb szárnyállás jelentette tempóelőnyt pedig egészen a Les Combes kanyarkombinációig húzódó egyenes végéig lehet majd kihasználni.

 

 

Frissítés (2012.08.28, 19:52)

A Nemzetközi Automobil Szövetség módosított a hétvégén megrendezésre kerülő Belga Nagydíj előzési zónájával kapcsolatban. A mérőpont továbbra is a korábban kiadott közlemény szerint a kettes számú kanyart megelőzően 235m-rel lesz kijelölve, viszont a hátsó légterelő szárnyak dőlésszögének állítására az előzőleg meghatározott aktiválási ponthoz képest 50m-rel távolabb, vagyis a negyedik kanyarívet követő 320m-rel lesz majd lehetőség.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A DDRS rendszer tesztelése (Lotus, Magyar Nagydíj, 2012)
Vajon bővül-e a DDRS-használók sora 2012-ben?

Minden bizonnyal sokan vallják magukénak azt a fajta véleményt, hogy a Formula-1 varázsát pontosan az adja, hogy a csapatok szűnni...

Formula1Tech Blog mobil nézet (2012.08.25)
Mobilizálódott a Formula1Tech Blog

Nagy örömömre szolgál, hogy a blog szűk másfél éves fennállását követően újabb változást jelenthetek be a Kedves Olvasók számára. Minden...

James Key (Sauber F1 Team, Valencia teszt, 2011.01.31)
Egykori sauberes mérnök a Toro Rossóhoz tart?

Az idei szezon elején, a 2012-es évre tervezett versenyautójuk hivatalos bemutatóját megelőző napokban a Sauber technikai igazgatói posztjáról távozó James...

Close