Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Az aerodinamikától várja az előrelépést a Ferrari | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Az aerodinamikától várja az előrelépést a Ferrari

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.07. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 967
Nicolas Tombazis (Ferrari, Malaj Nagydij, 2010.04.02)

A tavalyi évben elmaradtak az olaszok a VB győztes Red Bull Racing alakulattól. A 2011-es évben viszont komoly aerodinamikai fejlesztésekkel erősítenek majd. © Scuderia Ferrari Marlboro

Az elmúlt idényben komoly nehézséget állított a világbajnoki címet nyert Red Bull Racing alakulat a nagy múltú Ferrari szakemberei elé, akik mindamellett, hogy igyekeztek mindent megtenni egy nyerő konstrukció összeállításának érdekében, tempó tekintetében mégis alulmaradtak a harcban.

A maranellói alakulat főtervezője, Nicolas Tombazis az elmúlt napokban bejelentette, hogy aerodinamikai szempontból komoly előrelépéseket remélnek. Ennek érdekében a Ferrari átalakította aerodinamikai részlegét, és módosításokat végeztek az szélcsatornájukat illetően is.

Leginkább aerodinamikai szempontból volt gyengébb az autónk a Red Bull Racingnél. Pontosan ez az oka annak, hogy változtatásokat vezettünk be az aerodinamikai részlegünkben, és az agresszív fejlesztési stratégiánk mellett módosításokat is eszközöltünk a szélcsatornánkkal kapcsolatban.” – nyilatkozta Nicolas Tombazis.

Ahogyan arról már egy korábbi hírben is olvasni lehetett, a Ferrari alakulata február 1-én Valenciában fogja pályára vinni a 2011-es idényre tervezett versenyautóját, melynek volánja mögött a két VB címmel rendelkező Fernando Alonso foglalhat majd helyet.

Természetesen folyamatosan dolgozunk az innovatív megoldások terén is. A szezon előtti tesztelések sok lehetőséget tartogatnak a számunkra, és minden bizonnyal sokat fejlődünk majd az első futamig, hiszen az új konstrukció számos lehetőséget tartogat.” – tette hozzá a Ferrari szakembere.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Bruno Senna (Hispania Racing Team, Brazil Nagydíj, 2010.11.06)
A Hispania radikálisan új autóval készül 2011-re

A tavalyi szezonban Bruno Sennával és Karun Chandhokkal debütált Hispania Racing Team szegényes szereplése ellenére a csapatvezető bizakodva várja a...

Adrian Sutil (Force India F1 Team, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.19)
A 2010-es autóval kezd tesztelni a Force India csapata

A Force India alakulat bejelentése szerint a 2011-es szezonkezdet előtti első hivatalos tesztsorozatra a tavalyi versenyautójukkal fognak majd megérkezni, mert...

Lotus Renault festés (Lotus Renault GP, 2010.12.08)
A Lotus Renault GP két autó-bemutatót tervez

A Renault és a Lotus együttműködése kapcsán a 2011-es idényben pályára lépő Lotus Renault GP is bejelentette az új tervezésű...

Close