Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Átfogó fejlesztésekkel készül a Williams Kanadára | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Átfogó fejlesztésekkel készül a Williams Kanadára

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.06.06. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,172
Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)

Az aerodinamikai újítások mellett az FW33-as fékeit is továbbfejlesztette a Williams technikai csapata. © AT&T Williams

A Williams alakulat idei teljesítménye messze alatta marad az előzetes elvárásoknak. A grove-i központú csapatnak egészen a két héttel ezelőtt megrendezett Monacói Nagydíjig kellett várnia a 2011-es szezon első VB pontjaira, miután Rubens Barrichello szereplésének köszönhetően két pontocskával térhetett vissza a bázisra az angol istálló.

Ez azonban aligha lehet megnyugtató a csapat számára, éppen ezért nem is oly meglepő, hogy újabb, elmondásuk szerint átfogóbb fejlesztésekkel készülnek a hétvégén megrendezésre kerülő újabb megmérettetésre, a montreali futamra. A Williams technikai igazgatója, Sam Michael legutóbbi interjújában elmondta, hogy a kanadai versenyre nemcsak az FW33-as konstrukció aerodinamikai csomagját illetően végeznek módosításokat. Ismertetője szerint a Cosworth erőforrással hajtott versenyautók új első légterelő szárnyat, módosított fékrendszert, továbbfejlesztett oldalsó légterelő elemeket, új hátsó légterelő szárnyat, és nem utolsó sorban egy új kialakítású diffúzort is kapnak majd, melyeket a pénteki szabadedzésen fognak első ízben próbára tenni.

A kiváló előzési lehetőségeket kínáló Gilles Villeneuve versenypálya adottságait csakis az a csapat tudja maximális módon kihasználni, amelyik autója a lehető legkisebb légellenállással fog majd rendelkezni. Pontosan ebből kifolyólag érzi fontosnak a Williams technikai gárdája is, hogy ennek a kritériumnak eleget tevő csomaggal érkezzenek meg a 2011-es szezon hetedik állomásának otthont adó helyszínre.

A fejlesztések felsorolása láttán azonban egyáltalán nem nyugodhatnak meg a Williams-drukkerek. A pénteki szabadedzések ugyanis sorsdöntőek lesznek, hiszen csakis akkor fogják mindegyik új elemet bevetni a vasárnapi versenyen, ha az edzéseken megnyugtató adatokkal gyarapodnak majd a Williams mérnökei.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Vitaly Petrov (Lotus Renault GP, Valencia teszt, 2011.02.01)
Megújul a Lotus Renault GP szimulátora

Nemrégiben arról lehetett olvasni, hogy a CFD technológia egyik legnagyobb elkötelezettje, a Marussia Virgin Racing kénytelen változtatni eddigi fejlesztési koncepcióján,...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Mi lesz végre az új motorszabállyal?

Az FIA által előzetesen a 2013-as évtől bevezetni kívánt új motorszabályok körüli kálvária tovább folytatódott. A Motorsport Világtanács június 3-i,...

Előzési zóna (Kanadai Nagydíj, 2011)
Két előzési zóna lesz a Kanadai Nagydíjon

A Nemzetközi Automobil Szövetség a Formula-1-es világbajnoki sorozat következő állomásán, a Kanadai Nagydíjon további módosítást vezet be a DRS használatát...

Close