Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Abu Dhabiban szerepel utoljára idén a Pirelli lágy keveréke | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Abu Dhabiban szerepel utoljára idén a Pirelli lágy keveréke

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.10.17. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,543
Pirelli gumiabroncs (Magyar Nagydíj, 2012)

Az ismeretlen austini versenypálya a Pirelli számára is érdekes kihívásokat tartogat (Fotó: Sutton Images)

Az elmúlt hétvégén megrendezésre került Koreai Nagydíjat követően a Formula-1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli nyilvánosságra hozta, hogy a szezon hátralévő nagydíjain melyik gumikeverékek állnak majd a csapatok rendelkezésére.

 

Az olasz gyártó bejelentése szerint az indiai eseménysorozatot követő Abu Dhabi Nagydíjon a sárga színjelöléssel ellátott lágy-, és a fehér színkóddal rendelkező közepes keménységű gumiabroncsok lesznek majd elérhetőek az alakulatok garázsaiban.

 

A 2012-es idény 19-dik állomásaként szereplő, a vadonat új austini versenypályán lebonyolításra kerülő Amerikai Nagydíj esetében a Pirelli úgy véli, hogy a közepes- és a kemény keverék alkotta kettős lesz a legoptimálisabb választás, csakúgy, mint az évadzáró Brazil Nagydíjnak otthont adó interlagosi aszfaltcsíkon is.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Sebastian Vettel (Red Bull Racing, Koreai Nagydíj, 2012)
Gumi- és boxtaktika elemzés: Koreai Nagydíj (2012)

A Koreai Nagydíjnak otthont adó versenypálya igencsak kihasználja a versenyautókban rejlő erőforrásokat, miután az általuk elérhető sebesség tekintetében a lassú...

Coanda-kipufogó (Lotus, Koreai Nagydíj, 2012)
Lotus Renault E20: Megérkezett a Coanda-kipufogó

A Lotus alakulat kissé megkésve ugyan, de a Koreai Nagydíjra úgy döntött, hogy megpróbálkozik a Red Bull Racing, vagy akár...

Padlólemez (Williams, Indiai Nagydíj, 2011)
HRT F112: Variációk a padlólemez kialakítására (+Videó)

Ahhoz, hogy egy Formula-1-es versenyautó igazán jó teljesítményre legyen képes a lehető legtöbb versenypályán, nem elegendő egy megfelelő nyomatékviszonyokkal és...

Close