Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Williams ütőképes fejlesztéseket ígér a Maláj Nagydíjra | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Williams ütőképes fejlesztéseket ígér a Maláj Nagydíjra

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.05. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,095
Rubens Barrichello (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.10)

A Williams csapat technikai igazgatója szerint sikerült megoldaniuk a szezonnyitó futamon jelentkezett váltóproblémák okát. © AT&T Williams

A Williams csapat sem éppen a jó szereplés nyújtotta élmények kapcsán gondolhat vissza a 2011-es év első versenyére. A grove-i alakulat számos újítással érkezett ugyan a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínére, de mint ahogyan azt láthattuk, ez sem volt elegendő a sikerhez.

A fejlesztéseik közül a legnagyobb kuriózumnak az FW33-as konstrukció alacsony építésű sebességváltója lett megnevezve, de sajnos pontosan ennek az egységnek a meghibásodása miatt kellett mindkét pilótának idő előtt kiállnia a versenyből. A csapat által használt új hátsó légterelő szárny és a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer azonban jól vizsgázott.

Az idei első futamot követően a csapat minden bizonnyal sokat dolgozott az elmúlt két hétben azért, hogy a Melbourne-ben tapasztalt váltóproblémák ne forduljanak elő ismét. A Williams alakulat által kiadott információk szerint azonban nemcsak az FW33-as konstrukció sebességváltóját illetően próbál a csapat erősíteni, hiszen a sepangi megmérettetésre új aerodinamikai csomaggal készülnek, amely leginkább az autó elülső részét fogja majd érinteni. Sam Michael, a Williams technikai igazgatója azt is elmondta, hogy a 2011-es szezonban visszatért Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszeren is végeztek apróbb finomításokat, amely vélhetően növelni fogja az extra 80 lóerő leadására képes hibrid hajtás megbízhatóságát.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Fernando Alonso (Ferrari, Maláj Nagydíj, 2010.04.04)
Akár négy kerékcsere is lehet a maláj futamon

A téli tesztsoroztok alkalmával szerzett tapasztalatok alapján a szezonnyitó melbourne-i futamot megelőzően a csapatok aggodalmukat fejezték ki a Pirelli által...

A verseny rajtja (Ausztrál Nagydíj, 2011.03.27)
Vége az első felvonásnak (Ausztrál Nagydíj, 2011) – 2. rész

Team Lotus (20) Jarno Trulli, 13. hely (21) Heikki Kovalainen, Kiesett A Lotus alakulat minden bizonnyal csalódottan térhetett haza a...

Christian Klien sisakja (Hispania Racing Team, Szingapúri Nagydíj 2010.09.24)
Az extra erősítésű F1-es bukósisak részletei

Első ránézésre talán semmi különös nem fedezhető fel a lenti képen látható bukósisakon, pedig a Formula-1-ben jelenleg használt fejvédők a...

Close