Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Williams további fejlesztésekkel próbálkozik | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Williams további fejlesztésekkel próbálkozik

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.17. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,065
Sam Michael (AT&T Williams, 2011.01.26)

A Williams alakulat további fejlesztésekkel próbál erősíteni a 2011-es szezon soron következő Spanyol Nagydíján. © AT&T Williams

A 2011-es Formula-1-es világbajnoki sorozat ötödik állomásaként megrendezésre kerülő Spanyol Nagydíjon a Williams alakulat további fejlesztésekkel próbál majd javítani eddigi teljesítményén.

A csapat által kiadott információk szerint a barcelonai hétvégén mindkét autó továbbfejlesztett kipufogórendszert és az ahhoz átalakított új diffúzort fog majd kapni. A Red Bull Racing, a Ferrari, vagy éppen a McLaren alakulatok által használt megoldásokhoz hasonló működési elvet megvalósító kipufogórendszerből kiáramló forró égésterméket a diffúzoron kialakított, nagyjából 50mm-es nyíláson keresztül jut el az oldalsó légkamrákba. A forró levegő által kifejtett nagyobb szívóhatás pedig nagyobb leszorító erőt fejt ki az autó hátsó traktusára, ami növeli a menetstabilitást, és fokozza ezáltal az autóval elérhető sebességet.

A grove-i csapat a legutóbbi Török Nagydíj hétvégéjén már dolgozott egy új első légterelő szárnnyal, és az előrejelzések szerint a spanyolországi eseménysorozat szabadedzésein ismét pályára viszik majd az új elemet, csakúgy, mint az FW33-as konstrukció módosított hátsó légterelő szárnyát.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Motorhome (Force India, Török Nagydíj, 2011)
Bizonytalan a fejlesztéseket illetően a Force India

A Force India alakulat egyelőre még nem áll a helyzet magaslatán a fejlesztéseket illetően, legalábbis az egyik nyilatkozatukból ez derült...

Nico Rosberg (Mercedes, Ausztrál Nagydíj, 2011)
Új kipufogórendszer és „flexibilis” első szárny a Mercedesnél

A Mercedes GP alakulat által kiadott információk szerint a hétvégén megrendezésre kerülő Spanyol Nagydíjon viszik pályára a W02-es konstrukció újratervezett...

Jenson Button (McLaren Mercedes, Barcelona teszt, 2011.03.08)
Az Isztambulban mellőzött fejlesztések újra előkerülnek a McLarennél

Az egy héttel ezelőtt megrendezett Török Nagydíjon a McLaren Mercedes alakulat nem tudta mindazon fejlesztéseit pályára vinni, amelyeket eredetileg szeretett...

Close