Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Williams lekoppintja a Red Bull újítását | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Williams lekoppintja a Red Bull újítását

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.10. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,240
Williams logo (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)

A Red Bull Racing által alkalmazott új kipufogó rendszer a Mercedes és a Ferrari mellett a Williams csapatot is megihlette. © AT&T Williams

A Formula-1-es mezőnyben helyet foglaló Ferrari alakulatot követően a Williams csapata is úgy döntött, hogy a Red Bull Racing által alkalmazott új kipufogó rendszerhez hasonlóan ők is átdolgozzák az általuk használt alkatrészeket.

Az Adrian Newey által tervezett RB7-es konstrukció teszteken nyújtott előnyét ugyanis a riválisok az új fejlesztésű kipufogónak tulajdonítják. A Williams színeiben tevékenykedő Sam Michael, és az általa vezetett mérnökcsapat tehát úgy döntött, hogy megpróbálnak a Red Bull által használt kivitelhez hasonló kipufogó-diffúzor egységet megalkotni, amitől azt remélik, hogy versenyképesebbé válik majd az FW33-as névre hallgató négykerekűjük.

A CFD nyújtotta kereteken belül többféle lehetséges megoldást is próbára tettünk, és az eddigi adatok szerint a Red Bull egysége tűnik a legjobbnak.” – nyilatkozta Sam Michael.

Egy korábbi hírben már olvashattak arról, hogy a Mercedes alakulat is próbálkozik a W02 kipufogó rendszerének átdolgozásával, csakúgy, mint ahogyan azt a Ferrari is megteszi majd hamarosan. Az előzetes hírek szerint a Williams csapat már a jelenleg is zajló barcelonai tesztsorozaton próbára teszi a Red Bull megoldását idéző egységét.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Módosulhat a 2011-es szabálykönyv?

Még el sem kezdődött a 2011-es szezon, és máris felröppent a hír, miszerint módosíthatják a 2011-es idényre bevezetett technikai szabályok...

Hátsó légterelő szárny (Red Bull Racing, Valencia teszt, 2011.02.01)
Újabb egyeztetés a mozgatható hátsó szárnyak ügyében

A Formula-1-es pilóták érdekvédelmi szervezete szerdán késő délután fog ülésezni, ahol az egyik legfőbb napirendi pontként a 2011-es évre bevezetett,...

Michael Schumacher (Mercedes GP Petronas F1 Team, Jerez teszt, 2011.02.11)
A Mercedes jól halad a fejlesztésekkel

Az elmúlt hetekben már értesülhettünk arról, hogy a Bahreinben eluralkodott zavargások miatt kialakult kritikus helyzet miatt a Nemzetközi Automobil Szövetség...

Close