Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Williams is KERS nélkül kezdheti a szezont | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Williams is KERS nélkül kezdheti a szezont

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.11. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,051
A KERS-re utaló figyelmeztető jelzés (AT&T Williams, Valencia teszt, 2011.02.01)

A barcelonai teszt alkalmával több probléma is adódott a Williams autókban lévő KERS rendszerrel. © AT&T Williams

A barcelonai tesztsorozat pénteki napján a Williams alakulat hivatalosan is bejelentette, hogy az FW33-as konstrukcióban használatos KERS ismételt meghibásodása miatt nem fogják használni a hibrid technológiát a felkészülés további részében.

A Hispania és a Virgin már korábban nyilatkozott, hogy nem fogják bevetni a szezon folyamán a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszert, de a Williams technikai igazgatója, Sam Michael egyelőre nem kívánt ilyen kijelentéssel élni.

A tesztelések során az akkumulátor és a generátor közötti kapcsolatot biztosító elektronikai rendszerrel volt több ízben is problémánk, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy visszaküldjük a KERS-t a gyárba, hogy megértsük mi okozza annak meghibásodását.” – nyilatkozta Sam Michael.

A korábban Rubens Barrichello aggodalmát fejtette ki az FIA számára a menetközben állítható hátsó szárny használatából eredő esetleges balesetveszélyes szituációk kialakulása miatt, de a KERS-t egyértelműen hasznos segédeszköznek tartja.

Az egyik napon minden a legnagyobb rendben van, de aztán hirtelen több gond is adódik a KERS-sel. A legnagyobb problémát az jelenti számunkra jelenleg, hogy nem tudjuk ennek a pontos okát. Éppen ezért visszavitték azt a központunkba, hogy további elemzéseket végezzenek rajta. Mindezek ellenére bízom abban, hogy hamarosan használni tudjuk majd a berendezést.” – tette hozzá a Williams brazilja, Rubens Barrichello.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Rubens Barrichello (AT&T Williams, Valencia teszt, 2011.02.02)
Barrichello veszélyesnek ítéli az új hátsó szárnyat

A 2011-es szezonra vonatkozóan számos ponton módosítottak a Formula 1 technikai szabályrendszerében. Ezek között kapott helyet többek között a menetközben...

Hispania F111 bemutató (Hispania Racing Team, Barcelona teszt, 2011.03.11)
Megérkezett a Hispania 2011-es autója

A 2011-es mezőnyben szereplő csapatok közül utolsóként mutatta be a soron következő szezonra tervezett versenyautóját a Hispania Racing Team. Az...

Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Valencia teszt, 2011.02.01)
A Pirelli „extra kemény” gumikkal készül a török futamra

A 2011-es szezonkezdetet megelőző barcelonai tesztsorozaton a Pilóták Érdekvédelmi Szervezetének ülésén elhangzott véleményekből kiderült, hogy a versenyzők a kerékcserék számának...

Close