Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Williams is igénybe vette a Toyota segítségét | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Williams is igénybe vette a Toyota segítségét

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.31. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,012
Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)

A Ferrari csapathoz hasonlóan a Williams alakulat is igénybe vette a Toyota szélcsatornáját az FW33-as versenyautójuk fejlesztése során. © AT&T Williams

Egy korábbi cikkben már olvashattak arról, hogy a Ferrari csapata a 2011-es évre szánt versenyautójuk minél gyorsabb és hatékonyabb fejlesztésének érdekében a saját szélcsatornájuk mellett igénybe vette a Toyota objektumát is.

A legfrissebb információk szerint nemcsak a maranellóiak, hanem a Williams is kibérelte a kölni bázisú Toyota szélcsatornáját.

A Ferrari döntését azzal indokolta, hogy a FOTA szigorú korlátozásai miatt a saját szélcsatornájukat már nem használhatták volna, és mivel még nem végeztek teljes mértékben az aerodinamikai fejlesztéseikkel, szükségük volt egy kisebb, ám annál modernebb szélcsatornára.

Az olaszokkal szemben viszont a Williams helyzete kissé eltérő, hiszen a grove-i alakulat két szélcsatornát is magáénak mondhat, és ennek ellenére mégis rászorultak a Toyota kettesszámú komplexumára, hogy ott vizsgálják az FW33-as egy speciális alkotóelemét.

Meg nem nevezett hírforrások továbbá arról számoltak be, hogy a későbbiekben még legalább hat csapat is használni fogja a kölniek bázisát, amely azt igazolná, hogy a Ferrari által a FOTA előírásaiban megtalált kiskaput idővel mindenki ki fogja majd használni.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Jarno Trulli (Team Lotus, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.20)
Nem kínlódnak tovább a KERS-sel a Lotus mérnökei

A soron következő évben új néven, Team Lotusként induló alakulat hivatalosan is bejelentette, hogy a 2011-es technikai szabályok adta lehetőségek...

Felipe Massa (Ferrari, Fiorano teszt, 2011.01.29)
A Toyota segített a Ferrari fejlesztéseiben

A Ferrari alakulat az elmúlt napokban elárulta, hogy a 2011-es szezonra tervezett új versenyautójának fejlesztéséhez nemcsak a saját, hanem a...

Aldo Costa (Ferrari, 2011.01.28)
Aldo Costa: A megbízhatóság a legfontosabb

A Ferrari csapat által a 2011-es szezonra tervezett F150-es kódjelű konstrukciójának maranellói bemutatóján az olasz gárda technikai igazgatója, Aldo Costa...

Close