Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Virgin hátat fordít a CFD-nek | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Virgin hátat fordít a CFD-nek

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.06.02. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,424
Jerome d Ambrosio (Virgin Racing, Török Nagydíj, 2011)

Az eddigi eredménytelenségek miatt a Virgin vezetősége szakított a Wirth Research céggel, és komolyabb változtatásokat terveznek a technikai részlegükben. © Marussia Virgin Racing

A jelenlegi Formula-1-es mezőny tagjai közül a Marussia Virgin Racing alakulat az, amelyik kizárólagosan a CFD technológiára alapozva végzi a versenyautójuk fejlesztését. Az igazat megvallva azonban hiába a Nick Wirth vezette technikai gárda számítógépes áramlástan iránti elkötelezettsége, mindebből nem igazán tudott profitálni a csapat.

Annak ellenére, hogy a CFD felhasználásával folytatott fejlesztések jóval kisebb költségráfordítást igényelnek, szemben a klasszikus eszközzel, a szélcsatornával, a Virgin vezetősége a jobb eredmények reményében kénytelen drasztikusabb módon beavatkozni a Wirth vezette csapat munkájába. A Virgin vezérigazgatói székét elfoglaló Andy Webb az elmúlt napokban elmondta, hogy átértékelték az elmúlt időszakban folytatott szereplésüket, és úgy döntöttek, megszakítják az együttműködésüket a Wirth Research céggel.

Kétségtelen tehát, hogy a Virgin technikai részlege komoly átalakuláson fog átmenni az elkövetkező időszakban, és ez a változás jóval több lesz Nick Wirth technikai igazgató leváltásánál. A csapat által korábban kiadott nyilatkozatból kiderült, hogy a 2014-es szezon Orosz Nagydíján már dobogós helyezésért akarnak majd küzdeni, révén, hogy a csapat jelenlegi névadó szponzora, a Marussia hazájában szeretnék a támogató bizalmát kézzelfogható módon meghálálni. A csapat életében előirányzott, igencsak céltudatos változtatások hátterében áll többek között az a fajta feltételezés is, hogy a Virgin együttműködési megállapodást készül kötni a McLarennel és a Mercedesszel, így akár az sem elképzelhetetlen, hogy a Force Indiához hasonlóan a Virgin is a németek erőforrásával lép majd egykoron pályára.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Az F1-es autó "svájci órája", a sebességváltó
Az F1-es autó „svájci órája”, a sebességváltó (Videó)

A mai modern Formula-1-es versenyautók rendkívül jól automatizált sebességváltóval rendelkeznek. A fokozatok közötti váltáshoz a kormánykerék mögött lévő kapcsolókarokat használják...

Pálya animáció (Monacói Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Monacói Nagydíj, 2011 (Videó)

A Formula-1 minden évben visszatér a Francia Riviérára, a gazdagságról és a fényűzésről elhíresült Monte Carlóba. A Monacói Nagydíj a...

Formula1Tech Blog ajánló (Mondd el a véleményed)
Formula1Tech Blog: Mi a véleményed a „fújt” diffúzor betiltásáról?

Bizonyára többen észrevettétek, hogy az elmúlt héten elindítottam a blogon egy „Szavazás” blokkot. Ezzel voltaképpen két célt szeretnék elérni: megismerjem...

Close