Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Virgin GP3-as pilótával tesztel a barcelonai versenyre | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Virgin GP3-as pilótával tesztel a barcelonai versenyre

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.14. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,412
Jerome d Ambrosio (Virgin Racing, Török Nagydíj, 2011)

Egyenesvonalú teszt során továbbfejlesztett aerodinamikai elemeket visz pályára a Virgin alakulat. © Marussia Virgin Racing

A holnapi napon a Virgin Racing alakulat ún. egyenesvonalú tesztet fog végezi Spanyolországban. A Lotus Renault GP alakulathoz hasonlóan a Timo Glock és Jerome d’Ambrosio pilótákkal szereplő istálló is kihasználja a sportszabályzat által kínált lehetőségeket, hogy próbára tegye új fejlesztéseit.

A világbajnoki széria soron következő, spanyolországi futamát megelőzően egy héttel a Marussia Virgin Racing MVR-02-es konstrukciójával ezúttal egy GP3 Sorozatban szereplő pilóta, Adrian Quaife-Hobbs gördülhet majd ki az aszfaltra, a Barcelonától nagyjából 50km-re található idiadai pályán.

A nap folyamán az idei évben gyengélkedő csapat aerodinamikai tesztet fog végrehajtani, mely során egy új hátsó légterelő szárny mellett az elmúlt Török Nagydíjon használt kipufogórendszer továbbfejlesztett változatát is próbára teszik majd.

A csapat igencsak szegényes szereplése mögött az idei évre tervezett versenyautójuk nem megfelelő aerodinamikai teljesítménye áll, ami miatt az autóra ható aerodinamikai leszorító erő tekintetében van még mit bepótolniuk.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Bruno Senna (Lotus Renault GP, Jerez teszt, 2011.02.13)
A Renault aerodinamikai teszttel készült a spanyol versenyre

A 2011-es Formula-1-es világbajnoki szezon ötödik állomásaként megrendezésre kerülő Spanyol Nagydíjat megelőző egy héttel a Lotus Renault GP alakulat aerodinamikai...

Kormánykérek (Lotus Renault, Török Nagydíj, 2011)
Nyomd a megfelelő gombot

Ha a Formula-1-es autó kormánykerekére gondolunk, akkor valószínűleg az első, amely ezzel kapcsolatban az eszünkbe jut nem más: ezzel kell...

Első fékhűtés (Lotus, Török Nagydíj, 2011)
„Betétfutam” F1 módra

A fékbetétek igen fontos alkotóelemei a Formula-1-es versenyautóknak. Ezek a kis alkatrészek rendkívül fontos szerepet játszanak az autók eredményességében, hiszen...

Close