Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  A Toro Rosso készen áll a KERS-re | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

A Toro Rosso készen áll a KERS-re

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.25. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,143
Sebastian Buemi (Scuderia Toro Rosso, Brazil Nagydíj, 2010.11.05)

A faenzai központú csapatnak újdonság lesz a KERS használata, melyet a motorhoz és az erőátviteli rendszerhez hasonlóan a Ferrari biztosít majd számukra. © Scuderia Toro Rosso

Az idei évben életbe lépett szabálymódosításoknak megfelelően újra visszatér a Formula-1-be a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer. A Toro Rosso alakulat a hibrid technológia 2009-es F1-es bevezetésének évében nem alkalmazta az új megoldást, így számukra az idei év lesz az első szezon, amikor a KERS-sel együtt lépnek pályára.

A faenzai központú kiscsapat a Ferrari által készített KERS-t fogja megkapni, amelynek fogadására elmondásuk szerint sikeresen felkészültek. Mindamellett, hogy környezetbarát technológiai megoldásról van szó, és hogy az autó teljesítményét képes megadott feltételek teljesülése mellett növelni, a rendszer alkalmazásának biztonsági feltételeit mindenképpen meg kell teremteni.

Ez egy igen érdekes újdonság lesz a számunkra. Ehhez hasonló rendszerek már megtalálhatóak néhány utcai autóban is, amely esetünkben a versenyautó fékezése során eltárolt energia újrahasznosítására hivatott, növelve ezzel az autó menetteljesítményét.” – jelent meg a csapat által kiadott közleményben.

Mivel a Toro Rosso csapat a Ferrari általbiztosított erőforrással és a hozzá tartozó erőátviteli rendszerrel fog pályára lépni a 2011-es szezon futamain, így az általuk használt KERS is a maranellóiak műhelyéből fog kikerülni.

Azt hiszem rendkívül szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy a Ferrari KERS-ét használhatjuk majd, hiszen ez a rendszer igencsak megbízhatóan vizsgázott a 2009-es évben. A rendszer fogadására irányulóan teszteket fogunk végezni, közösen a Ferrari mérnökeivel, hiszen egyértelmű célunk az, hogy megfelelő biztonsági körülményeket alakítsunk ki a KERS használatához. A csapat néhány tagjának egyedi, speciális védőfelszereléseket kell viselnie, éppen ezért meg kell még vizsgálnunk, hogy mit kell ennek érdekében változtatni a jelenlegi eszközparkunkon.” – fogalmazott a Toro Rosso által kiadott ismertető.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Az autó felkészítése (Hispania Racing Team, Bahrain Nagydíj, 2010.03.12)
Az új Hispania az utolsó teszten léphet pályára

A tavalyi évben debütált Hispania Racing Team minden előzetes tesztelés nélkül vágott neki az elmúlt 2010-es szezonnak, és sajnálatos módon...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Az FIA kiáll az új szabályok mellett

A Formula-1-et figyelemmel kísérők számára már-már megszokottá vált, hogy a sport szabályalkotói minden egyes szezonra több-kevesebb módosítással rukkolnak elő a...

Timo Glock (Virgin Racing, Brazil Nagydíj, 2010.11.07)
A második teszt előtt mutatják be a Virgin új autóját

A Formula-1 2010-es évében debütáló Virgin Racing által kiadott közleményből kiderült, hogy a csapat ott lesz ugyan a február 1-én...

Close